با حضور معاون پرورشی آموزش و پرورش استان/

جلسه آموزشی - توجیهی معاونان پرورشی و تربیت بدنی آذربایجان غربی برگزار شد

خبرگزاری پانا: جلسه آموزشی - توجیهی معاونان پرورشی و تربیت بدنی مناطق 24 گانه آموزش و پرورش آذربایجان غربی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۷۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرگزاری پانا، جلسه توجیهی آموزشی معاونان پرورشی و تربیت بدنی مناطق 24 گانه آموزش و پرورش آذربایجان غربی با حضور کریم سعید شعبانلو معاون فرهنگی پرورشی آموزش و پرورش استان،‌ خلیل نسودی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان در محل سالن جلسات سازمان دانش آموزی استان برگزار شد.
کریم سعید شعبانلو معاون فرهنگی پرورشی آموزش و پرورش استان در این جلسه با بیان اینکه یک فرآیند علمی برای اجرای طرح برنامه محوری در مدارس استان صورت گرفته است؛ اظهارداشت: طرح برنامه محوری مدرسه به منظور انسجام بخشی و مستند سازی کلیه اقدامات صورت گرفته در مدارس و در نهایت ارزیابی کملکرد مدیران مدارس عملیاتی خواهد شد.
همچنین در این جلسه خلیل نسودی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بر برگزاری جشنوارهای مختلف وزرشی، بازیهای بومی محلی بصورت برنامه ریزی شده و در قالب طرح برنامه محوری ، در سطح مدارس و مناطق استان تاکید کرد.
وی با بیان اینکه تربیت بدنی با ورزش تفاوت دارد گفت: ورزش صرفا کسب مهارت و آمادگی جسمانی است اما تربیت بدنی که مد نظر آموزش و پرورش می باشد شامل توسعه ابعاد وجودی اعم از جسمانی و روحانی دانش آموزان می باشد.
در ادامه این جلسه کارشناسان حوزه های امور تربیتی، مشاوره و امور قرآن در خصوص شاخص های مد نظر در هر حوضه بمنظور برنامه ریزی در طول سال تحصیلی توضیح دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار