برگزاری کارگاه آموزشی درس ریاضی باحضوراموزگاران پایه دوم و سوم ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز

خبرگزاری پانا:کارگاه آموزشی درس ریاضی با حضور اموزگاران پایه های دوم و سوم ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز در دبستان های دخترانه و پسرانه اروند برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۷۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، سید بهادر موسوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز با شرکت در این کارگاه های آموزشی؛ در جمع آموزگاران شرکت کننده اظهار داشت: کلاس های آموزش ضمن خدمت و برگزاری کارگاه های آموزشی دانش افزایی؛ ظرفیت سازی برای ارتقاء سطح علمی همکاران است.
وی در ادامه با بیان اینکه شرکت در کارگاه های آموزشی هدر دادن وقت نیست بلکه استفاده بهینه و مطلوب از وقت است؛ خاطر نشان ساخت: سود اصلی در برگزاری کلاس های آموزش ضمن خدمت و کارگاه های آموزشی متوجه آموزش و پرورش است چرا که ارتقاء دانش تخصصی همکاران موجب ارتقا کیفیت آموزشی دانش آموزان و بهبود جایگاه آموزشی منطقه خواهد شد.
موسوی همچنین افزود: استفاده از خرد جمعی موجب خواهد شد که همکاران مسلط تر و با برنامه بهتر وارد کلاس های درس شوند و انتقال مطالب به دانش آموزان به نحو شایسته صورت پذیرد.
عشرت کیانی معاون آموزش ابتدایی هدف از برگزاری این کارگاه های آموزشی را ارتقا سطح آگاهی همکاران عنوان کرد و گفت: در این کارگاه های آموزشی آموزگاران پایه دوم و سوم ابتدایی این ناحیه شرکت کردند و مطالب آموزشی توسط مدرسین دوره دیده کشوری ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار