قائم مقام سازمان دانش آموزی به پانا گفت:

13 آبان روز مانور تشکیلاتی پیشتازان و فرزانگان است

خبرگزاری پانا: قائم مقام سازمان دانش آموزی گفت: اعضای پر شور سازمان دانش آموزی سراسر کشور هماهنگ با تشکلهای دانش آموزی برای تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل (ره) و فرامین پیامبر گونه ی مقام معظم رهبری (مدظّله العالی) منسجم و پرقدرت در مراسم مبارزه با استکبار جهانی شرکت خواهند کرد.و سازمان برنامه هایی برای هرچه باشکوه تر شدن این مراسم در نظر دارد.

کد مطلب: ۱۴۶۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، داوود روستایی ضمن بیان مطلب فوق گفت:اعضای پر شور سازمان دانش آموزی سراسر کشور هماهنگ با تشکلهای دانش آموزی برای تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل (ره) و فرامین پیامبر گونه ی مقام معظم رهبری (مدظّله العالی) منسجم و پرقدرت در مراسم مبارزه با استکبار جهانی شرکت خواهند کرد.
قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی افزود:تولید و توزیع نمایشگاه 12 شماره ای «بر فراز دانش» برگزاری مسابقه «به سوی حماسه» نصب کاریکاتورهای دانش آموزی در محل راهپیمایی 13 آبان، از جمله فعالیت های فرهنگی این سازمان برای روز مبارزه با استکبار جهانی است.
روستایی ادامه داد:حضور در این برنامه های اجتماعی- سیاسی بخشی از تربیت اجتماعی دانش آموزان است و آنان را در صحنه ی عمل با رویدادهای اجتماعی آشنا میکند. اعضای سازمان دانش آموزی تولـّی و تبری را در این میدان ها تمرین نموده و در اعماق وجود خود به خاطر می سپارند. قائم مقام سازمان دانش آموزی با تأکید بر حضور تشکیلاتی اعضای سازمان گفت:
حضور تشکیلاتی، منسجم، و با نشاط از جمله ویژگی های پیشتازان و فرزانگان می باشد و روز 13 آبان روز مانور تشکیلاتی اعضای ما محسوب می گردد.
در ادامه داوود روستایی بیان داشت:حرف اول و آخر دانش آموزان به استکبار جهانی به ویژه آمریکا این است ;
اگر حقوق ملّی و بین المللی ما را به رسمیت نشناسد، با این نسـل پر شور و نشاط که پیــروانعلی اکبر سالار شهیدان هستند روبه رو خواهد شد که شعارشان تنها یک چیز است:
"هَیهات مِنَّا الذلّه "

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار