مسابقات قرآن و عترت و نماز یک سفره قرآنی است

خلیل آباد(پانا)- مدیر دارالقرآن مرحوم حیدری گفت:مسابقات قرآن و عترت و نماز یک سفره قرآنی است که در بین دانش آموزان پهن شده است.

کد مطلب: ۱۴۶۰۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات قرآن و عترت و نماز یک سفره قرآنی است

مهدی زنده دل در گفتگو با پانا گفت: مسابقات باتوجه به اینکه دومین سالی است که محتوا عوض شده ودانش آموزان تقریبا به محتوا مسلط شده اند مسابقات از سطح بسیار خوبی برخوردار شده است همانطور که شاهد بودید ما برخی از رشته ها را در دو کلاس برگزار کردیم که به این دلیل بود که استقبال خوبی شده بود و دانش آموزان شور و اشتیاق بسیار خوبی برای مسابقات داشتند.

وی در ادامه بیان کرد: در مقایسه با سال گذشته دانش آموزان خیلی پیشرفت خوبی داشتند و رقابت ها سخت تر شده و بچه ها به هم نزدیک شدند ، امیدواریم که انشاالله بتوانیم در مسابقات مرحله استانی هم همانند سال های گذشته دانش آموزان بدرخشند،به طور کلی درباره مسابقات قرآن،عترت و نماز باید بگم یک سفره قرآنی است که در بین دانش آموزان پهن شده است و هر کدام از این دانش آموزان ما با توجه به سلیقه و علاقه ای که دارند از این سفره بهره ببرند.

زنده دل افزود: دانش آموزان بیایند در این مسابقات شرکت کنند و یک رشته‌ای را برای خودشان انتخاب کنند و از این راه مسابقات بتوانند با قرآن و اهل بیت انس بهتر و بیشتری بگیرند و یقین بدانند با این کار زندگی‌شان زیر و رو خواهد شد و سعادت دنیا و آخرت در گرو قرآن و اهل بیت خواهد بود.

او ادامه داد: انشاالله برای مسابقات هم برنامه‌های خیلی خوبی داریم تا بتوانیم هرچه سریع‌تر نتایج مرحله شهرستان را اعلام کنیم و کلاس‌های آماده‌سازی منتخبین مرحله شهرستان برای اینکه با آمادگی بیشتری در مرحله استان حضور داشته باشندرا برگزار کنیم.

خبرنگار دانش آموز: زهرا میرابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار