عضو مجموعه مدرسه دانشجوی قرآن و عترت:
معلمان باید در حوزه رسیدگی به مسائل قرآنی توانمند باشند
شهرری یک (پانا) - یک استاد تدریس فهم قرآن در دبستان، شیوه پرداختن به مسائل قرآنی در دورههای مختلف مثل دبستان، دبیرستان و… را متفاوت دانست و به برگزاری کارگاه و کسب مهارت در این حوزه تأکید کرد.
یوسف اعلایی، عضو مجموعه مدرسه دانشجوی قرآن و عترت و استاد تدریس فهم قرآن در دبستان در حاشیه جلسه هماهنگی دوره آموزشی فهم قرآن در دبستان ویژه آموزگاران شهرستانهای استان تهران در گفتو گو با پانا اظهار کرد: «هدف برگزاری این جلسه، توانمندسازی مربیان و دغدغهمندان حوزه قرآنی است که به واسطه برخی مربیان قرآن و دغدغهمندان حوزه قرآنی، بتوانیم در نواحی مختلف کارگاههایی برگزار کنیم تا معلمان در حوزه رسیدگی به مسائل قرآنی توانمندتر باشند.»
وی افزود: «یعنی بدانند که در دوره دبستان و دبیرستان چطور مباحث قرآنی مطرح شوند تا هم برای خودشان موجب رشد شود و هم دانش آموزان رشد مذهبی داشتهباشند؛ پرداختن به مسائل قرآنی در دورههای مختلف، مثل دبستان و دبیرستان آداب و شکل مختلفی دارند و فراگیری این موارد نیاز به برگزاری کارگاه و کسب مهارت دارد و ما سعی بر این داریم که معلمان در این راستا توانمند شوند تا دانش آموزان بهره بیشتری از قرآن کریم ببرند.»
دانشآموز خبرنگاران: مهدی عابدی و امیرمهدی عالیشوندی
ارسال دیدگاه