معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان:

امنیت در جمهوری اسلامی ایران‌ مردم‌‌پایه است

سمنان (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه امنیت در جمهوری اسلامی ایران، مردم پایه است، اظهار کرد‌ اساسی‌ترین و مهم‌ترین موضوع که پایه شکل‌ریزی تمدن‌ها بوده، امنیت است.

کد مطلب: ۱۴۶۰۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
امنیت در جمهوری اسلامی ایران‌ مردم‌‌پایه است

احمد ریواده، صبح امروز، در آیین نواختن زنگ امنیت ضمن اشاره به این نکته که امنیت، برساخت و زیرساخت آن در ایران با سایر مکاتب، تفاوت چشمگیری دارد، افزود: آن‌چه در ایران، امنیت را متفاوت کرده، این است که مبتنی بر ایمان تعریف شده و ویژگی خاص سربازان گمنام امام زمان(عج) نیز، ایمان است.

وی با اشاره به سه خصوصیت ویژه در حوزه امنیت مبتنی بر امام امت، آگاهی و بصیرت، حفاظت و صیانت از مردم، گفت: امنیت در جمهوری اسلامی ایران، مردم‌پایه است و در بیانیه گام دوم انقلاب، علم پایه عزت است و ابعاد امنیت در حوزه‌های مختلف مردمی تعریف شده است.

مهم‌ترین رکن پیشرفت یک جامعه، مردم هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، حضور در انتخابات را برای کشور، امنیت‌ساز دانست و ادامه داد: مهم‌ترین رکن پیشرفت یک جامعه، مردم هستند.

ریواده با بیان این مطلب که انتخابات یک موضوع و مؤلفه مهم در حوزه امنیت است، اضافه کرد: امنیت یکی از راهبردهای توسعه و پیشرفت کشور به شمار می‌رود.

وی در ادامه تصریح کرد: توجه به اولویت‌های کشور یکی از ویژگی‌های شاخص دانش‌آموز تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در پایان با تاکید بر اینکه اگر جوان و نوجوان امروز، تمدنی را به تصویر کشد در واقع امنیتِ پایدار شکل خواهد گرفت، گفت: رویکرد دولت سیزدهم نیز تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

‌همخوانی سرود ملی، سرودخوانی اعضای گروه مصباح مسجد المهدی(عج)، قرائت بیانیه توسط یکی از دانش‌آموزان و نواختن زنگ امنیت از برنامه‌های این آیین بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار