امام جمعه موقت مشهد:

مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند همچنان پشتیبان آرمان‌ها، اصول و ارزش‌های انقلاب هستند

مشهد(پانا) - امام جمعه موقت مشهد در خطبه نماز جمعه گفت مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن به دشمن نشان دادند که با وجود برخی مشکلات معیشتی و قصور و تقصیرهای بعضی از مسئولان همچنان پشتیبان آرمان‌ها، اصول و ارزش‌های انقلاب هستند.

کد مطلب: ۱۴۵۹۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند همچنان پشتیبان آرمان‌ها، اصول و ارزش‌های انقلاب هستند

حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه در خطبه‌های نماز جمعه مشهد، اظهار داشت: راهپیمایی امسال از همه سال‌ها باشکوه‌تر بود، این موضوع نشانگر رشد سیاسی، بصیرت و آگاهی این ملت است و به دشمنان فهماند که اتحاد ملت از هم گسستنی نیست.

وی افزود: دشمن به دنبال ناامیدسازی مردم است، در حالی که مردم پشتوانه این نظام هستند و با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن پشتیبانی و حمایت خود را از رهبر معظم انقلاب نشان دادند.

امام جمعه موقت مشهد گفت: مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن به دشمن نشان دادند که با وجود برخی مشکلات معیشتی و قصور و تقصیرهای بعضی از مسئولان همچنان پشتیبان آرمان‌ها، اصول و ارزش های انقلاب هستند.

حجت الاسلام فرزانه تاکید کرد: ملت ما نشان داده که در دفاع از اسلام حاضر است مانند سیدالشهدا(ع) همه چیز خود را تقدیم کند.

وی گفت: امروز شعله‌های آتش خشم انقلاب یکی پس از دیگری در کشورهای دنیا و از جمله کشورهای لبنان، سوریه، فلسطین و یمن علیه استکبار در حال روشن شدن است و به جان دشمن افتاده است.

دانش آموز خبرنگار: محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار