خطیب نماز جمعه شهرستان ملارد:

حضور پرشور مردم ولایت‌مدار در راهپیمایی ۲۲ بهمن تمام هزینه‌های دشمن را بر باد داد

ملارد (پانا) - امام جمعه شهرستان ملارد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، حضور پرشور مردم غیور و ولایت‌مدار شهرستان ملارد در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ماه را، باعث از بین بردن تمام هزینه‌ها و تبلیغات دشمنان این آب و خاک دانست.

کد مطلب: ۱۴۵۹۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور پرشور مردم ولایت‌مدار در راهپیمایی ۲۲ بهمن تمام هزینه‌های دشمن را بر باد داد

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی خوبانی، امام‌جمعه شهرستان ملارد، در خطبه‌های نماز‌جمعه این هفته شهرستان با اشاره به حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال گفت: ملت ایران با حضور گسترده در این صحنه عظیم و خطیر، پشتیبانی از نظام، انقلاب اسلامی و رهبری را باردیگر نشان دادند. آحاد مردم با وجود تبلیغات گسترده دشمنان برای کمرنگ کردن این راهپیمایی پرشکوه، با حضور آگاهانه و گسترده نشان دادند که استقلال، آزادی و نظام مقدس جمهوری اسلامی را دوست دارند.

خطیب نماز‌جمعه شهرستان ملارد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در تشکر از حضور مردم در راهپیمایی، ابراز داشت: دشمن سال‌ها تلاش کرد به وسیله رسانه‌ها و مزدورانش در داخل کشور، ۲۲ بهمن را بر خلاف آنچه که دیدیم نشان دهد اما پیوند مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت، همه هزینه‌های دشمن را بر باد داد. این مردم همان کسانی هستند که حماسه ۲۲ بهمن را به وجود آوردند. مسئولین باید قدر این مردم را بدانند و با تمام وجود در خدمت این مردم قدرشناس باشند.

خوبانی، با تبریک اعیاد گذشته شعبان از جمله میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز، امام حسین(ع) و روز پاسدار و همچنین میلاد امام سجاد(ع)، عنوان کرد: تمام قد به جانبازان و ایثارگران عزیز و خانواده معظم آن‌ها ادای احترام کرده و به پاسداران عزیز که حافظ انقلاب و ارزشها و کیان این میهن عزیز هستند دستمریزاد می‌گوییم. از مناسبت‌های پیش رو، روز جوان و میلاد حضرت علی‌اکبر(ع)، است این شخصیت بزرگ تاریخ اسلام نشان داد این جوانان هستند که تاریخ‌ساز بوده و تاریخ را به تحسین خود وادار می‌کنند. جوانی فرصتی است برای تحول و تغییرات بزرگ و به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم‌ انقلاب آینده این کشور را در گرو حرکت جوانان دانسته‌اند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ملارد، با بیان این‌که در آستانه انتخابات بزرگ و حساس پیش رو هستیم، تصریح کرد: همه می‌دانیم که راه حل عبور از مشکلات، نقش آفرینی مردم و حضور پرشور و گسترده آنان در انتخابات است. در این مسیر نخبگان، باید برای مردم تشریح کنند که حضور در انتخابات تا چه میزان به رشد کشور و ضربه به اهداف دشمن می‌تواند کمک دهنده باشد و قطعا باز هم این مردم همیشه در صحنه پای صندوق‌های رأی می‌آیند و دوباره حماسه‌ای دیگر می‌آفرینند.

دانش آموز خبرنگار: امیرصالح اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار