سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد خبر داد:

۱۶۰ جانباز سرافراز شهرستان ملارد تجلیل شدند

ملارد (پانا) - سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد از تجلیل 160 جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس در بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۵۹۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
۱۶۰ جانباز سرافراز شهرستان ملارد تجلیل شدند

امین اسدی در مراسم اعیاد شعبانیه ضمن تبریک این ایام مبارک و گرامیداشت یاد‌ و خاطره شهدا و جانبازان سرافراز اظهار کرد: جانبازان، اسوه‌های ایمان، اخلاص و فداکاری در راه دین و ارزش‌های الهی و انقلابی هستند که با ایثارگری خود درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی را آبیاری کردند.

اسدی، جانبازان را گوهرهای دفاع مقدس دانست و گفت: جانبازان انقلاب اسلامی در تحقق جهاد تبیین، نقش‌آفرین هستند و در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نیز می‌توانند نقش ویژه ایفا کنند. جانبازان و ایثارگران، پشتوانه‌های محکم نظام و سرمایه‌های ارزشمند انقلاب هستند و بالاترین خدمتی که می‌توان انجام داد خدمت صادقانه به این عزیزان است.

وی افزود: روز جانباز، یادآور ایمان عمیق، فداکاری بی‌دریغ و وفاداری به آرمان‌‌های بزرگ میهن اسلامی است و جانبازان، بزرگانی هستند که قامت غیرت برافراشتند تا لوای اقتدار ایران اسلامی را استوار بدارند. روز جانباز، فرصت مناسبی است که نسل امروز، جوانان و نوجوانان علاوه بر الگوپذیری از رشادت‌ها و جانبازی‌های حضرت عباس(ع) در وقایع دفاع مقدس و دلاوری‌ها و شجاعت‌های جانبازان عزیز و غیرتمند ایران اسلامی به مطالعه بپردازند و درس‌ها و پیام‌های زندگی‌ساز را از متن این تاریخ ماندگار استخراج کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد به اهمیت حضور گسترده آحاد مردم در صحنه‌های مختلفِ دفاع از کشور اشاره کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات، دسیسه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

در این مراسم که به پاس قدردانی از زحمات و ایثارگری جانبازان سرافراز بخش مرکزی ملارد برگزار شد با اهدای تندیس یادبود و لوح سپاس از آنان تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار: بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار