سپاهان ایران 1 - 3 الهلال عربستان‌؛ جشنواره گل کهکشانی‌ها در نصف جهان

کام سپاهان در نصف جهان تلخ شد

تهران (پانا) - طلایی‌پوشان اصفهانی موفق شدند با سوپرگل رامین رضاییان نیمه اول را مقابل تیم قدرتمند الهلال با پیروزی به رختکن بروند اما در ادامه نتواستند با قدرت بازی کنند و در پایان با نتیجه 3 بر 1 مغلوب شدند.

کد مطلب: ۱۴۵۹۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
سپاهان ایران 1 - 3 الهلال عربستان‌؛ جشنواره گل کهکشانی‌ها در نصف جهان

الهلال با کسب 16 امتیاز از 6 مسابقه مقتدرانه به عنوان تیم اول گروه چهارم به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسیده و از سوی دیگر سپاهان با کسب 10 امتیاز به عنوان یکی از 3 تیم برتر سوم به این مرحله از مسابقات راه پیدا کرده است.

طلایی‌پوشان اصفهانی که روزهای بسیار سختی را در مرحله گروهی تجربه کردند، با دشوارترین قرعه ممکن هم روبرو شدند، اما با توجه به حل مشکلات ورزشگاه نقش جهان در جو پرشور هواداران‌شان امیدوار به کسب پیروزی هستند، تا با دست پر به بازی برگشت بروند که سوم اسفندماه در ریاض برگزار خواهد شد.

تیم داوری: احمد العلی

کمک داوران: عبدالهادی الانزی، احمد عباس

داور چهارم: عمار اشکنانی/ داور ویدئویی: عبداله جمالی

ترکیب سپاهان
پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر ، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، برایان دابو ، محمد کریمی، محمد قربانی، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری، شهریار مغانلو
سرمربی: ژوزه مورایس

در دقیقه ۳۶ یک پاس مستقیم از دانشگر این بار تله آفساید الهلال را شکست، تا در فضای پشت مدافعین توپ به رضاییان برسد و او پس از کنترل سینه با شوت زیبای پای راست خود توپ را به زاویه مخالف یاسین بونو فرستاد و نقش جهان به هوا رفت.

سرانجام حملات الهلال در دقیقه ۵۷ به نتیجه رسید و پس از اینکه بغل پای میتروویچ با واکنش نیازمند برگشت داده شد در ریباند مالکوم با یک ضربه آرام توپ را از مدافعین و سنگربان سپاهان عبور داد تا حتی سیاوش یزدانی با دست هم نتواند مانع از عبور توپ از خط و ثبت گل تساوی آبی‌پوشان عربستانی شود.

احمد العلی داور کویتی دقیقه ۷۴، با درخواست کمک داوران ویدئویی صحنه خطای دانشگر را روی پای بازیکن الهلال بازبینی کرد و تصمیم به اخراج محمد دانشگر گرفت. نبودن دانشگر خلا بزرگی برای سپاهان در بازی برگشت خواهد بود.

در حالی که بازی با نتیجه مساوی دنبال می‌شد و سپاهان شانس گل‌زنی داشت، تصمیم سختگیرانه احمد العلی و اخراج دانشگر کار طلای پوشان فوتبال ایران را بسیار دشوار کرد.

در در وقت‌های اضافه تیم فوتبال الهلال موفق شد روی ارسال سعود و ضربه سر میتروویچ که بالاتر از رامین رضاییان به هوا پرید سرانجام پس از ۱۰ دقیقه فشار به گل دوم دست پیدا کند.

بار دیگر در وقت‌های اضافه دروازه سپاهان باز شد و این بار عبدالله حمدان روی پاس در عمق سالم الدوساری بود که در موقعیت تک به تک با نیازمند قرار گرفت و با بغل پای راست برای سومین مرتبه دروازه سپاهان را فرو ریخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار