هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال؛

آلومینیوم 1 - ۰ پرسپولیس، بیرانوند سر پرسپولیس را برید

گل ۵۰ متری آلومینیوم رشته‌های اوسمار را پنبه کرد

تهران (پانا) - پرسپولیس در اولین بازی نیم فصل دوم خود در اراک میهمان آلومینیومبود که در پایان، بازی با گل امیر نوری از وسط زمین روی اشتباه بیرانوند به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۴۵۹۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
آلومینیوم 1 - ۰ پرسپولیس، بیرانوند سر پرسپولیس را برید

پرسپولیس در شرایطی به مصاف آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم لیگ رفته است که پس از استعفای یحیی گل‌محمدی دوران جدیدی را با سرمربیگری اوسمار آغاز کردند.

در این بازی باتوجه به پنجره بسته پرسپولیس خبری از ستاره‌های جدید سرخ‌ها نخواهد بود و پرسپولیس با همان نفرات نیم فصل اول منهای عمری و سرلک که جدا شده‌اند به میدان می‌رود. در این بازی همچنین امید عالیشاه به علت محرومیت غایب است‌.

از آن‌طرف شاگردان حسینی نیز با ۴ مصدوم و سه بازیکن جدا شده، مجبور به استفاده از بازیکنان جوان در لیست خود شده‌اند و البته تلاش می‌کنند، پرسپولیس را با شکست به تهران بدرقه کنند.

تیم داوری: بیژن حیدری، سعید قاسمی، هادی طوسی و امیر ایار

ناظر: نادر جعفری

ترکیب آلومینیوم:
احمد گوهری، سید مهران موسوی، بهروز نوروزی‌فرد، میلاد بدرقه، احسان قهاری، یونس اکبرپور ، عارف حاجی‌عیدی، علیرضا نقی‌زاده، محمدمهدی لطفی، مهدی لیموچی، رضا جبیره

ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، حسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر،علی نعمتی، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی، شهاب زاهدی

دقیقه ۳: حمله خطرناک برای آلومینیوم که بیرانوند توپ را دفع کرد. در برگشت پرسپولیس ضد حمله خوبی زد اما داور در نهایت آفساید گرفت. در دقیقه ۱۳، با ارسال کرنر سروش رفیعی موقعیت خوبی را ایجاد کرد اما گوهری توپ را دور کرد.

پاس خطرناک شهاب زاهدی در دقیقه ۳۸ به دهانه دروازه توسط مدافع آلومینیوم به بیرون زده شد.

حرکت خوب پرسپولیس در دقیقه ۵۱، موقعیتی تک به تک برای زاهدی به وجود آورد که احمد گوهری به زیبایی توپ را مهار کرد. قبل از این صحنه در محوطه جریمه تیم حریف داور خطای بروی زاهدی را تمارض برداشت کرد و مهاجم پرسپولیس با کارت زرد داور جریمه شد.

با توپ گیری امیر نوری و شوت تکنیکی این بازیکن از وسظ زمین روی استباه علیرضا بیرانوند دروازه پرسپولیس باز شد و پرسپولیسی‌ها، دست خالی از اراک به تهران بازگشتند. این بازی، خیال استقلال و سپاهان را راحت کرد و از طرفی اوسمار هم در مقابل امواج انتقادات قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار