مسئول جدید خبرگزاری پانا استان فارس معرفی شد

شیراز (پانا) - طی حکمی از سوی مسئول سازمان دانش‌آموزی استان فارس، علی‌محمد خادم‌حسینی به عنوان مسئول جدید خبرگزاری پانا استان فارس معرفی شد.

کد مطلب: ۱۴۵۹۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مسئول جدید خبرگزاری پانا استان فارس معرفی شد

محمدامین کرم زاده؛ رئیس سازمان دانش‌آموزی استان فارس در مراسم معارفه سرپرست جدید خبرگزاری پانا با اشاره به سوابق درخشان مسئول جدید خبرگزاری پانا در حوزه خبر و رسانه با رویکرد تربیتی، از افتتاح مدرسه سواد رسانه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با توجه به تحولات عمده خبرگزاری پانا در کل کشور، تحول این خبرگزاری در استان فارس با نام و یاد شهدای دانش آموز به خصوص شهید محمدرضا فرهادی که دغدغه‌اش خبرنگاری بود، عملیاتی شود.

وی تربیت اجتماعی را از اهداف اصلی این خبرگزاری خواند و گفت: از خانواده‌ها انتظار داریم همچون گذشته با خبرگزاری پانا همراهی کنند.

علی‌محمد خادم حسینی مسئول جدید خبرگزاری نیز در این مراسم گفت: خبرنگاری حرفه‌ای است که می‌تواند پازلی برای اهداف سیستم آموزشی باشد. دانش‌آموز خبرنگاران، فعالیت‌های جامعه را از نزدیک لمس می‌کند و بدون شک دانش‌آموزانی که در حوزه خبرنگاری فعالیت می‌کنند از هم رده‌های خود چندین گام در حوزه اجتماعی بودن و اطلاعات عمومی جلوتر هستند.

وی افزود: خبرگزاری پانا در استان فارس در وضعیت فعلی ظرفیت‌هایی دارد. یکی از وظایف تقویت ظرفیت‌های موجود و سپس گسترش آن‌ها است، دانش‌آموزان فعال در حوزه خبرنگاری همین ظرفیت موجود هستند که با آموزش بیشتر می‌توانند تحول بزرگی در حوزه خبری استان به وجود آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار