خبرنگار پانا گزارش می‌دهد؛

آینده ایران را خودمان می‌سازیم

تهران (پانا) - در همایش رای اولی‌های شهر تهران دانش‌آموزان رای اولی اعلام کردند آینده ایران را خواهند ساخت و پرچم کشور همواره بالا خواهد ماند.

کد مطلب: ۱۴۵۹۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
آینده ایران را خودمان می‌سازیم

امروز در همایش رای اولی‌های شهر تهران دانش‌آموزان دختر و پسر رای اولی مناطق نوزده‌گانه در ورزشگاه آزادی تجمع کردند و هر کدام پرچم ایران را در دست نگه داشته بودند.

نوجوانان با اقتدار در این همایش حاضر شده و غرق در سرور و شادی، با شور و شعور خوشحالی کرده و به داشتن انقلاب زهرایی خود افتخار می‌کردند.

زهرا یکی از دانش‌آموزان رای اولی درباره حس و حالش نسبت به شرکت در انتخابات گفت: از اینکه قرار است این بار خودم به طور مستقیم در ساختن آینده ایران سهیم باشم خیلی خوشحال هستم. من در روز انتخابات پای صندوق‌های رای خواهم آمد و وظیفه شرعی و ملی خودم را به انجام می‌رسانم.

وی ادامه داد: این همایش به من قدرتی داد تا در گام‌های خود مطمئن تر باشم و از شرکت در انتخابات هراس نداشته باشم. به دشمن نشان خواهم داد که ما نوجوانان ایران زمین همواره پشت انقلاب و پشت رهبر با تدبیر و فرزانه آن ایستاده‌ایم و از هیچ گونه تهدیدی نخواهیم ترسید.

در ادامه این مراسم پس از خواندن سرود توسط کودکان، نرگس دانش‌آموز رای اولی دیگر گفت: ما امروز به این جشن آمده‌ایم. نام این همایشی که ما شرکت کردیم، جشن تکلیف سیاسی است. جشن تکلیف سیاسی یعنی مکلف شدن ما در انجام برخی امور کشور؛ مانند شرکت در ساختن آینده ایران، عضویت رسمی در تشکل‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی؛ ما نوجوانان رای اولی وظایف جدیدی را بر عهده گرفتیم و باید آنها را به خوبی به انجام برسانیم.

در این همایش مسئولین حوزه‌های مختلف شهر تهران و کشور سخنرانی و دانش‌آموزان و دیگر آحاد مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کردند. این مسئولین در همایش رای اولی‌ها تاکید کردند که قطعا در کنار دیگر نوجوانان در این انتخابات شرکت خواهند کرد و تکلیف دینی و ملی خود را ادا می‌کنند.

دانش آموز خبرنگار؛ سارا بتولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار