حمله موشکی یمن به کشتی آمریکایی در دریای سرخ

تهران (پانا) - سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه‌ای از انجام عملیات جدیدی توسط ارتش این کشور علیه یک کشتی آمریکایی در دریای سرخ خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۵۸۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
حمله موشکی یمن به کشتی آمریکایی در دریای سرخ

پس از نشر اخبار متعدد درباره حمله موشکی به ناوی انگلیسی و آمریکایی در دریای سرخ، نیروهای مسلح یمن بیانیه ای صادر کردند.

یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مصلح یمن اعلام کرد: در دفاع از مردم مظلوم فلسطین، در حمایت و همبستگی با برادران خود در نوار غزه و انتقام از تجاوزات ادامه یافته آمریکا و بریتانیا به کشورمان (یمن). نیروی دریایی ارتش یمن، ناو آمریکایی «استار آیریس» را در دریای سرخ با تعدادی موشک مورد هدف قرار دادند و این حملات با هدف مورد نظر اصابت کرده اند و کاملا موفقیت آمیز بوده اند.

یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: تا پایان محاصره نوار غزه و توقف حملات رژیم صهیونیستی به این قطعه، نیروهای مسلح یمن در پاسخ به وظیفه دینی، اخلاقی و انسانی خود، به اجرای تصمیم خود برای جلوگیری از دریانوردی اسرائیل یا کسانی که عازم بنادر فلسطین اشغالی در دریای سرخ و عرب هستند، ادامه خواهند داد.

این حملات در تلافی جنایات صهیونیست‌ها علیه برادرانمان در نوار غزه و همچنین در پاسخ به تجاوزات مستمر آمریکا و انگلیس به کشور عزیزمان(یمن) صورت گرفته است و نیروهای مسلح یمن از انجام عملیات های بیشتر و گسترده تر تردید نخواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار