فرزندان شاهد و ایثارگر الگوی جامعه و فعالان عرصه های علم ودانش هستند

خبرگزاری پانا، مدیر آموزش وپرورش شهرستان طارم گفت: فرزندان شاهد و ایثارگر الگوی جامعه و فعالان عرصه های علم و دانش هستند

کد مطلب: ۱۴۵۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مسئول روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان طارم در گفتگو با خبرنگاران پانا، گفت: رضا علی انبارلو مدیر اداره آموزش وپرورش طارم،در مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر این شهرستان بر ضرورت تداوم راه شهدا تاکید کرد.

وی اظهار کرد: امروز هرکدام از ما وظیفه ای بر عهده داریم و اگر نقش و وظیفه خود را درست انجام ندهیم و مسیر تعالی و پیشرفت را طی نکنیم در مقابل ایثارگران و در پیشگاه خداوند مسئول هستیم .

مدیر اداره آموزش وپرورش طارم افزود: ایثارگران با نثار جان خویش به همه ما آموختند که در مقابل دشمنان و برای حفظ ارزش های این کشور از جان خود که بزرگترین سرمایه انسانی است را می توان تقدیم کرد و این عزیزان چنین کاری را برای این کشور انجام دادند و خانواده های شهدا و همه مردم ایران باید قدر این آسایش و امنیت را که با اهداء جان شهیدان صورت گرفته بدانند .

انبارلو اظهارکرد: کسانی که قدرت خلاق وموفقیتهایی دارند و ارزشهای انسانی را سرلوحه کارخود قرارداده اند هیچگاه درمقابل مشکلات سرفرود نمی آورند و نمونه بارز این مصداق فرزندان معظم شاهد وایثارگر هستند که علی رغم مواجه با مشکلات روحی همیشه درراه کسب موفقیت ومدارج علمی پیش قدم بوده اند.

وی افزود: فرزندان جامعه ایثارگری با توان علمی و حضور در سنگرهای علم و دانش، توطئه های دشمنان را خنثی کرده و همانند والدین خود که در جنگ و میادین دفاع، حافظ منافع ملی و ارزش ها بودند، از مرزهای علمی کشور دفاع می کنند.سپس شفیعی معلم راهنمای ارشد فرزندان شاهد در مورد هدایت تحصیل و خصوصیات دوران نوجوانی برای خانواده های فرزندان شاهد و ایثارگر مطالبی رابیان کرد .

و در پایان با اهداء لوح تقدیر وهدایایی از فرزندان برتر شاهد و ایثار گر تجلیل و قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار