مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ مشهد:

حضور همیشه در صحنه مردم بزرگترین سلاح انقلاب اسلامی ایران است

مشهد (پانا) - صبح امروز همزمان با سراسر کشور، دانش‌آموزان، معلمان و مسئولان اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ مشهد با حضور پرشور خود در مراسم ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ نقش‌آفرینی کردند‌.

کد مطلب: ۱۴۴۸۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور همیشه در صحنه مردم بزرگترین سلاح انقلاب اسلامی ایران است

در حاشیه برگزاری مراسم پرشکوه یوم الله ۲۲ بهمن ماه، رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه سه مشهد مقدس گفت: مردم ما همیشه مواقع حساس برای نا‌امیدکردن دشمنان، کارهایی می‌کنند که فوق العاده و ویژه است و علت اینکه این انقلاب، پرشور و مقاوم و بعد از ۴۰ و اندی سال با شتاب راه خودش را ادامه می‌دهد، به خاطر وجود چنین مردمی است.

عبد‌الرضا سامی افزود: هرگاه که مشکلاتی در کشور به وجود آمده، دشمن امیدوار شده که این مردم دست از انقلاب بر‌می‌دارند و با راهپیمایی‌های این چنینی مثل روز ۲۲ بهمن مردم ثابت می‌کنند که علی رغم همه‌ مشکلات باز هم پای انقلاب و امام خود مستحکم ایستاده‌اند.

وی افزود: حضور دانش‌آموزان عزیز‌مان، جوان‌ها و توده‌ مردم در این راهپیمایی بزرگ و تظاهرات عظیم، بزرگترین گواه بر این مدعا است و این مردم به هیچ عنوان با گذشت زمان و با رویارویی با مشکلات و با سنگ‌اندازی‌های دشمن برای ما دست از هدف و انقلاب خود برنمی‌دارند و این بزرگترین سلاح انقلاب اسلامی ایران است.

‌دانش‌آموز خبرنگار‌: امانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار