معاون اول قوه قضاییه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت وگو با پانا تاکید کرد؛

نقش دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی

تهران (پانا) - معاون اول قوه قضاییه با اشاره به نقش دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت شهدای دانش آموز در پیروزی انقلاب و استمرار آن در صحنه‌های مختلف مانند ۱۳ آبان، دفاع مقدس و تا امروز نقش ویژه و مهمی داشته و دارند.

کد مطلب: ۱۴۴۸۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
نقش دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق در حاشیه راهپیمایی جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: به دنبال فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، مردم هم همانند سال های گذشته به فرمایشات رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

معاون اول قوه قضایی افزود: این حضور پیام‌هایی در خود نهفته دارد، بخشی از بیانات مقام معظم رهبری خطاب به ملت ایران و پیامی هم برای مسئولان دارد.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق تأکید کرد: بخش مهم بیانات مقام معظم رهبری خطاب به قوای سه گانه است که به وظایف خود عمل کنند و برای حفظ آرامش مردم باید کوشا باشند.

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به نقش دانش آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: شهدای دانش آموز در پیروزی انقلاب و استمرار آن در صحنه های مختلف مانند ۱۳ آبان، دفاع مقدس و تا امروز نقش ویژه و مهمی داشته و دارند.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق خاطر نشان کرد: امروز وزازت آموزش و پرورش به شکل خاصی متحول شده است و شاهد اتفاقات خوبی در آین مجموعه بزرگ هستیم، توجه به وضعیت معلمان و وضعیت مدارس، یک بخشی از این تحولات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار