انقلاب اسلامی یکی از بی‌نظیرترین وقایع تاریخ ایران و جهان است

مشهد (پانا )-انقلاب اسلامی یکی از بی‌نظیرترین وقایع تاریخ ایران و جهان است که حوادث و وقایع تلخ و شیرین بسیاری را از سر گذرانده است.

کد مطلب: ۱۴۴۷۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی یکی از بی‌نظیرترین وقایع تاریخ ایران و جهان است

مشهد پانا معاون پرورشی مدرسه پنجم مهر ناحیه ۷ در مشهد مقدس گفت: انقلاب اسلامی یکی از بی‌نظیرترین وقایع تاریخ ایران و جهان است. که حوادث و وقایع تلخ و شیرین بسیاری را از سر گذرانده است.

اعظم صادق الحسینی گفت:دهه فجر به روزهای ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ گفته می‌شود که طی آن سید روح‌الله خمینی بعد از تبعید چهارده ساله در دوازدهم بهمن سال ۱۳۵۷ به ایران وارد شد و در 22 بهمن همان سال با اعلام بی‌طرفی ارتش شاهنشاهی، سلطنت پهلوی سقوط کرد و انقلاب ۵۷ ایران ایجاد شد. هر ساله این روزها در سراسر ایران جشن گرفته می شود.

وی تصریح کرد:امروز یادآور روزهایی است که نهال نوپای انقلاب با خون هزاران لاله در عمق زمستانی تاریک و سرد و سخت، به بار نشست.

او ادامه داد:نهال نوپایی که اینک درختی قوی و تنومند است.ما در این ایام یاد تمام شهدا رو گرامی می داریم.

وی در پایان از برنامه های متنوع مدرسه پنجم مهر ناحیه هفت مشهد گفت :بمناسبت دهه فجر برنامه هایی از قبیل سرود،دکلمه،دف زنی و... داشتیم،برپایی آثار هنرهای دانش آموزان در مدرسه داشتیم و هر روز در کلاسها،ویژه برنامه ی مختصری برگزار می شد که موجبات آشنایی دانش آموزان با چگونگی انقلاب را در بر داشت و همچنین باعث شور و نشاط هرچه بیشتر دانش آموزان عزیز بود.همچنین تزئینات سالن مدرسه رو داشتیم که بیانگر جشن و سرور در این ایام بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار