افتتاح مدرسه ۶ کلاسه حاجیه خانم شکوه اقدس حریری در اهواز؛

صحرایی: مشارکت خیرین در موضوع مدرسه‌سازی همواره روند رو به رشدی داشته است

تهران (پانا) - آیین افتتاح این مدرسه ۶ کلاسه با حضور رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش‌، استاندار خوزستان، مدیر کل نوسازی مدارس استان و سرپرست آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۷۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
صحرایی: مشارکت خیرین در موضوع مدرسه‌سازی همواره روند رو به رشدی داشته است

‌این مدرسه ۶ کلاسه با زیر‌بنای آموزشی ۸۱۰ متر مربع و با مشارکت خیر نیک‌اندیش آقای چیتگری در منطقه کم‌برخودار اهواز به بهره‌برداری رسید.

آیین افتتاح این مدرسه ۶ کلاسه با حضور ‌وزیر آموزش و پرورش‌، استاندار خوزستان، مدیر‌کل نوسازی مدارس استان و سرپرست آموزش و پرورش برگزار شد.

صحرایی در این آیین ضمن تقدیر از همه خیرین مدرسه‌ساز اظهار داشت: مشارکت خیرین در موضوع مدرسه‌سازی همواره روند رو به رشدی داشته است.

محمد سعیدی‌پور مدیر کل نوسازی مدارس استان خوزستان نیز با اشاره به تدوام تلاش‌ها جهت تکمیل و تجهیز پروژه‌های راکد در استان خاطر‌نشان کرد: در۶ ماه نخست سال ۱۴۰۲ در کلان‌شهر اهواز ۱۴ مدرسه با ۹۰ کلاس درس به دانش‌آموزان تحویل داده شد.

وی همچنین افزود: ۳۰ کلاس درس نیز در نیمه دوم سال در اختیار آینده‌سازان ایران اسلامی قرار گرفت.

سعیدی‌پور در ادامه گفت‌: مدرسه ۶ کلاسه حریری از محل اعتبارات ملی مشارکتی تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر کل نوسازی‌، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان در پایان با اشاره اینکه ۲۵ درصد دانش آموزان استان در شهر اهواز تدریس می‌کنند گفت‌: ۱۸ پروژه مدرسه‌سازی با ۱۱۸ کلاس درس در کلان شهر اهواز در حال اجرا است‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار