مشاور رئیس‌جمهوری در امور روحانیت:

جهاد تبیین از مهمترین اهداف دنبال‌کننده رویداد ملی روایت پیشرفت است

مشهد (پانا) - مشاور رئیس‌جمهوری در امور روحانیت طی بازدید از نمایشگاه روایت پیشرفت در مشهد مقدس گفت: رویداد روایت پیشرفت در راستای فریضه جهاد تبیین برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۴۷۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
جهاد تبیین از مهمترین اهداف دنبال‌کننده رویداد ملی روایت پیشرفت است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی در نشست تبیین دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم که در سالن همایش‌های محل دائمی نمایشگاه‌های آستان قدس رضوی در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: رویداد روایت پیشرفت در راستای فریضه جهاد تبیین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بارها فرمودند که وظیفه همه ما این است که در راستای جهاد تبیین تلاش کنیم، مطرح کرد: همچنین مقام معظم رهبری فرمودند تنها تاسف من این است که مردم از این پیشرفت‌های کشور آگاه نیستند.

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت با بیان اینکه از مقام معظم رهبری یاد گرفتیم که وظیفه ما بیان واقعیت‌های پیشرفت خیره‌کننده کشور است، عنوان کرد: مرکز ارتباطات دولت و روحانیت تصمیم گرفته که وظیفه جهاد تبیین را در جهات مختلف با قدرت پیگیری کند.

وی با اشاره به اینکه در دستورالعمل مرکز ارتباطات دولت و روحانیت 20 ماموریت دیده شده است، خاطرنشان کرد: مهمترین ماموریت و رسالت این دستورالعمل، جهاد تبیین برای عموم مردم، نخبگان و طلاب است.

‌دولابی با بیان اینکه نخستین گام نمایشگاه در شهر قم برگزار شد، تصریح کرد: بیش از 4 هزار نفر از طلاب و نخبگان از نمایشگاه روایت پیشرفت در قم بازدید کردند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از علما و وزرا تاکید داشتند که نمایشگاه قم در سایر استان‌ها نیز برگزار شود، یادآور شد: به همین منظور با حمایت مجموعه‌های مختلف دومین نمایشگاه در شهر مقدس مشهد برپا شد.

مشاور رئیس‌جمهوری در امور روحانیت با بیان اینکه علمای حوزه خراسان حمایت ویژه‌ای از این نمایشگاه داشتند، خاطرنشان کرد: روحانیون و مبلغان با برپایی غرفه‌های اندیشکده و روایت خدمت در رویداد ملی روایت پیشرفت حضور موثری دارند.

خبرنگار دانش‌آموز: محدثه رمضانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار