مسئول بسیج فرهنگیان خراسان رضوی‌:

‌اعزام فرهنگیان علاقه‌مند به راهیان نور رشد 10 برابری داشت

مشهد (پانا) - مسئول سازمان بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت‌ در‌ سفر راهیان نور امسال فرهنگیان استان، راهیان پیشرفت  را هم تعریف کردیم و همکاران از مجموعه سپاه پاسداران در تهران، پارک علم و فناوری، وزارت نفت در تهران و پالایشگاه آبادان بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۴۴۶۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
‌اعزام فرهنگیان علاقه‌مند به راهیان نور رشد 10 برابری داشت

سرهنگ مهدی بهرامی در خصوص اردوی راهیان نور فرهنگیان گفت: امسال در مجموعه فرهنگیان و معلمان استان با محوریت بسیج فرهنگیان قریب به هزار نفر از فرهنگیان علاقمند به سرزمین‌های نور اعزام شدند.

وی افزود: میانگین سنی اعزام شدگان امسال راهیان نور آموزش و پرورش استان تقریبا ۳۰ سال تا ۵۰ سال بود.

وی بیان کرد: سفر راهیان نور برای معلمان و دانش آموزان یک بازخوانی نسبت به تاریخ دفاع مقدس و اتفاقات و حوادث‌ هشت ساله دفاع مقدس است و این آشنایی باعث می‌شود بتوانند در انتقال آن در جامعه و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و معارف شهدا کوشا باشند.

بهرامی بیان کرد: راهیان نور برای دانش آموزان و معلمان دستاوردهای ارزشمندی از دفاع مقدس داشته تا در عرصه‌های مختلف با شهدا آشنا شوند و بتوانند تحلیل مناسب در رابطه با چرایی و چگونگی برای انتقال آن به جامعه داشته باشند.

وی تصریح کرد: سال گذشته به علت محدودیت منابع فقط ۸۰ تا ۹۰ نفر از فرهنگیان اعزام داشتیم که این تعداد امسال افزایش ۱۰برابری داشته است.

دانش‌آموز خبرنگار‌: فاطمه کریمیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار