همزمان با ایام الله دهه فجر؛

77 دانش‌آموز فرزند شهید دبیرستان شاهد نجمیه قم تجلیل شدند

قم (پانا) - مراسم گرامیداشت «پدران آسمانی» و تقدیر از 77 دانش آموز فرزند شهید دبیرستان و هنرستان شاهد نجمیه ناحیه چهار قم، همزمان با ایام الله دهه فجر با حضور مسئولان استانی و خانواده های معظم شهدا در سالن همایش موسسه آموزشی، پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۶۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
77 دانش‌آموز فرزند شهید دبیرستان شاهد نجمیه قم تجلیل شدند

سردار «مهدی کبیری پور» جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) طی سخنانی در این مراسم با اشاره به میزان علاقه مردم به دنیا و نگرش آنها به آخرت اظهار کرد: عده ای صرفا به دنیا اتکا کرده اند و همه عاقبت و سرانجام خود را در اهداف دنیوی می بینند.

جانشین فرماندهی سپاه قم ادامه داد: عده ای هم هستند که معنویت، مشرب فکری آنان است و در دنیا به جاودانگی راه و مرامشان اعتقاد دارند و حاضرند در راه این اعتقاد، جان خویش را تقدیم کنند.

کبیری پور در ادامه، به نمونه هایی از پیشرفت های جوانان ایران اسلامی در سایه تفکر انقلابی و مقابله با تحریم اشاره کرد.

همچنین غلامرضا نجفی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم و رئیس انجمن اولیاء و مربیان دبیرستان و هنرستان شاهد نجمیه، در سخنانی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، از حضور پرشور دانش آموزان در مراسم یادواره شهدا قدردانی و بر تلاش و مجاهدت علمی و نیز حضور پرشور در انتخابات 11 اسفند تاکید کرد.

در ابتدای مراسم فوق، گروه تواشیح بین المللی قمر بنی هاشم(ع) متشکل از جانبازان 70 درصد، قطعاتی را با حال و هوای اهل بیت(ع) و شهدا اجرا کرد؛ حسین اردستانی از ذاکرین اهل بیت(ع) نیز اشعاری را در مصیبت شهادت امام موسی کاظم(ع) سرود.

امضای میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی مبنی بر حضور حداکثری پای صندوق های رای و برپایی ایستگاه نقاشی شهدا از بخش های جنبی مراسم بود.

همچنین با حضور سردار کبیری پور، حجت الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش قم به همراه علی یزدی معاون تربیت بدنی و سلامت و مهدی خادمی رئیس اداره شاهد و ایثارگران این اداره کل، حجت الاسلام محمدرضا حامدی امام جمعه پردیسان، سید علی محمدی مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار، حسین رضایی رئیس بنیاد شهید منطقه یک قم و رضا زینال بک مسئول ایثارگران استانداری قم از خانواده های معظم شهیدان علی آقازاده نژاد و سعید کریمی و نیز 77 دانش آموز فرزند شهید دبیرستان و هنرستان شاهد نجمیه با اهداء لوح و تندیس یادواره تجلیل شد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار