امام جمعه رودهن در جشن انقلاب دبستان هموطن یک:

تلاش جهادی برای انس نوجوانان و جوانان با ارزش‌های دینی و اخلاقی، ازمهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

رودهن (پانا) - امام جمعه رودهن در مراسم جشن انقلاب در دبستان هموطن یک رودهن، از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران را، تلاش و همت همگانی و جهادی در راستای انس نوجوانان و جوانان با ارزش‌های اخلاقی و دینی و تعالی شخصیتی برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۴۶۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
تلاش جهادی برای انس نوجوانان و جوانان با ارزش‌های دینی و اخلاقی، ازمهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

جشن انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه فجر با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش رودهن، زهرا رستمی مدیر آموزش و پرورش رودهن، مدیر مدرسه، معاونین، مربیان و دانش آموزان مدرسه هموطن یک برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش رودهن بیان کرد: از اعمال خوبی که باعث برکت عمر شما دانش‌آموزان می‌شود خوب درس خواندن، احترام به پدر و مادر و احترام به معلمان است که همواره باید در راس کارها و زندگی خود قرار دهید چرا که با این اقدامات رستگار و سعادتمند خواهید شد.

وی افزود: خوب درس‌خواندن، مهم‌ترین وظیفه شما دانش‌آموزان عزیز است چرا که سبب پیشرفت و رشد جامعه و کشور می‌شود، با حرکت مجدانه و فعال‌تان در راه کسب علم و آگاهی جامعه ما هر روز قوی‌تر و توسعه‌یافته‌تر خواهد شد، شما امیدهای نظام و کشور هستید.

حسینی نیز مطرح کرد: دانش‌آموزان امانت‌های گرانقدری در دستان معلمان هستند که با تعلیم و تربیت و جدیت در رشد علمی و اخلاقی آنان، ادای امانت صورت می پذیرد و مسئولیت تربیتی خود را در راه اعتلای ارزش‌های انسانی در جامعه در کلاس درس و مدرسه انجام می‌دهند.

امام جمعه رودهن نیز مطرح کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب همین است که تلاش می‌شود نسل جوان و نوجوان ما با ارزش‌های دینی و اخلاقی انس بگیرند، ترویج و اشاعه این ارزش‌ها، باعث پویایی، تعالی و پیشرفت همه جانبه کشور می‌شود، مدارس بعد از انقلاب در راستای این تربیت متعالی گام‌های عظیم و شاخصی را برداشته‌‌اند و بی‌شک موفقیت‌هایی هم در این زمینه حاصل و آثار آن در جامعه به وضوح مشاهده و مطرح شده‌است که نظام تعلیم و تربیت شایسته تقدیر و توجه ویژه در این زمینه، است.

در پایان این مراسم از دانش آموزان توسط امام جمعه رودهن تقدیر صورت گرفت.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار