معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان:

هدف همایش «معلم ما» تقویت توانمندی و ارتقای صلاحیت حرفه‌ای معلمان است

کرمان (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان گفت هدف از برگزاری همایش «معلمِ ما (معلم، معمار آینده)» تقویت توانمندی‌ها و ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان است.

کد مطلب: ۱۴۴۶۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
هدف همایش «معلم ما» تقویت توانمندی و ارتقای صلاحیت حرفه‌ای معلمان است

همایش «معلمِ ما (معلم، معمار آینده)» با حضور ۵۰۰ آموزگار و راهبر آموزش ابتدایی استان کرمان برگزار شد.

طاهره زحمتکش، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان در این همایش گفت: ارائه محتوای آموزشی به‌روز به آموزگاران کمک می‌کند تا بتوانند اهداف خود را بهتر پیش ببرند.

زحمتکش افزود: توانمندسازی معلمان، یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش است که «همایش معلم ما» به‌صورت کشوری و به همت قرارگاه عدالت آموزشی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برگزار شده است.

وی با بیان اینکه راهبران آموزش ابتدایی، بازوهای آموزشی ما هستند، گفت: توانمندسازی همکاران در تدریس و کلاسداری و همچنین در زمینه دانش روز از جمله فناوری اطلاعات، هوش مصنوعی، متاورس و... ضرورت دارد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه معلمان می‌توانند سفیری برای حضور گسترده مردم در انتخابات پرشور پیش رو باشند، خاطرنشان کرد: رویکرد همه ما تربیتی است و همه ما وظیفه امیدآفرینی و قدم برداشتن در مسیر تحقق جهاد تبیین داریم. امروز دشمن از ناامیدی مردم برای کمرنگ کردن و محو دستاوردها و پیشرفت‌ها استفاده می‌کند.

لازم به ذکر است که همایش «معلم ما (معلم، معمار آینده)» به همت قرارگاه عدالت آموزشی و بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و با همکاری معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان با حضور معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کرمان و همچنین با شرکت ۵۰۰ آموزگار و راهبر آموزش ابتدایی استان در سالن اجتماعات امام حسین(ع) آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار