در گفت‌وگو با پانا مطرح شد؛

این فیلم لحن شیرینی دارد

تهران (پانا) - محسن شیرازی تهیه کننده فیلم «دو روز دیرتر» گفت که این فیلم با زبانی شیرین به بیان دغدغه‌های جوانان می‌پردازد.

کد مطلب: ۱۴۴۵۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
این فیلم لحن شیرینی دارد

فیلم سینمایی «دو روز دیرتر» به کارگردانی اصغر نعیمی، نویسندگی رضا مقصودی و حمید اکبری خامنه و تهیه کنندگی محسن شیرازی در بخش سودای سیمرغ چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور دارد.

محسن شیرازی تهیه‌کننده این فیلم گفت: فیلم «دو روز دیرتر» قصه دو جوان را روایت می‌کند که دغدغه‌هایشان اشتراک زیادی با جوانان امروزی دارد. این فیلم داستان سهیل و مریم زوج جوانی است که سودای مهاجرت دارند و از فرزندآوری خودداری می‌کنند اما در ادامه با ماجراهایی روبه‌رو می‌شوند. درواقع این فیلم با رویکرد میل و تشویق به فرزندآوری ساخته شده است.

وی ادامه داد: «دو روز دیرتر» محصول مشترک روایت فتح، بنیاد سینمایی فارابی و موسسه بهمن سبز است.

این تهیه‌کننده درباره پرداختن به چالش‌های اجتماعی با کمک رسانه‌ای مثل سینما گفت: ما چالش‌هایی در جامعه داریم که باید آن‌ها را با رویکردهایی که در راستای منافع ملی‌مان است، گره بزنیم و با استفاده از هنر هنرمندان آن را به جامعه عرضه و قابل پذیرش کنیم. در همه جای دنیا از فناوری نرم سینما استفاده می‌کنند. سینما ظرفیت و مدیوم بسیار پرکاربردی است و عمده کشورهای توسعه یافته نیز سرمایه‌گذاری زیادی در حوزه سینما داشته‌اند و حرف‌های مهم و مانیفستی‌شان را از طریق سینما به جامعه انتقال می‌دهند.

وی ادامه داد: کشور ما هم ظرفیت و هنرمندان بسیار خوبی دارد. اگر ما بتوانیم در سینما به سمت کاهش هزینه‌های اجتماعی حرکت کنیم و به چالش‌های اجتماعی با رویکرد منافع ملی، امیدافزایی و سرگرمی بپردازیم، فقط کافی است که در برنامه‌ریزی و تخصیص بودجه‌ها دقیق‌تر عمل کنیم. فیلم «دو روز دیرتر» هم در همین راستا ساخته شد و سعی کردیم که به یک چالش اجتماعی بپردازیم.

این تهیه‌کننده درباره اهمیت جوان‌گرایی در سینما گفت: کمک گرفتن از جوانان خیلی مهم است زیرا انگیزه دارند و به دانش روز آشنا هستند از طرفی انرژی بهتری برای اجرا دارند. جوانان حتی اگر سودای رسیدن به مراتب بالاتر را در سر داشته باشند، باز هم منفعت را به موضع‌گیری ترجیح می‌دهند.

شیرازی در پایان تصریح کرد: نمی توانم بگویم این فیلم کمدی است اما لحن شیرینی دارد. بازیگران خوبی دارد که مردم آن‌ها را دوست دارند و ما هم امیدواریم که مردم این فیلم را دوست داشته باشند.

سینا مهراد، پردیس احمدیه، فرهاد آییش، گوهر خیراندیش، کمند امیر سلیمانی، سید جواد یحیوی، سیاوش چراغی‌پور، محمد فیلی و علیرضا داوودنژاد در این اثر سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار