با حضور وزیر آموزش و پرورش ؛

دبیرستان ۲۱ کلاسه زمزم در شهرک پیامبر اعظم(ص) بندرعباس افتتاح شد

هرمزگان (پانا) - با حضور رضا مراد صحرائی وزیر آموزش و پرورش و دیگر مسئولین کشوری و استانی، دبیرستان زمزم در شهرک پیامبراعظم (ص) بندرعباس به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۴۴۵۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
دبیرستان ۲۱ کلاسه  زمزم در شهرک پیامبر اعظم(ص) بندرعباس  افتتاح شد

مهدی باوقار زعیمی، مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان اظهار کرد: دبیرستان زمزم در قالب ۲۱ کلاس درس با زیربنای ۲۳۰۸مترمربع و اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال در بندرعباس افتتاح شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان با اشاره به اینکه خیرین این استان در حوزه مدرسه سازی و مدرسه یاری فعال بوده و استان هرمزگان از معدود استان‌هایی است که خیرین در حوزه مدرسه سازی مشارکت کامل دارند، ادامه داد: این هنرستان توسط خیر نیک اندیش حاج محمدرضا قائم مقامی در بندرعباس احداث شده است.

باوقار با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم در استان هرمزگان ۴۱۶ پروژه در قالب ۱۵۰۰ کلاس درس احداث شده است، ابراز کرد: دولت سیزدهم از ابتدا نگاه ویژه ای به حوزه ساخت و ساز مدارس داشته است و با توجه به اینکه شهرک پیامبر اعظم (ص) همچنان با کمبود فضای آموزشی مواجه است، نگاه دولت سیزدهم به احداث فضاهای آموزشی به صورت عادلانه در سراسر کشور بوده و احداث این مدرسه در این شهرک در راستای عدالت آموزشی است.

باوقار زعیمی در پایان خاطرنشان کرد: ۲۰۰ پروژه آموزشی و پرورشی با بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومان در دور دوم سفر رییس جمهور به استان و همزمان با دهه فجر در هرمزگان به بهره برداری رسید که در قالب پروژه های آموزشی در قالب ۸۰۰ کلاس درس با زیربنای ۷۰ هزار و ۴۴۰ مترمربع است.

خبرنگار دانش آموز: معصومه پای برجای

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار