امام جمعه بخش گلستان ناحیه یک بهارستان:

۱۲ بهمن‌ماه روز آغاز قدرت جمهوری اسلامی ایران است

بهارستان یک (پانا) - امام جمعه بخش گلستان ناحیه یک بهارستان، ۱۲ بهمن را روز آغاز قدرت جمهوری اسلامی ایران دانست.

کد مطلب: ۱۴۴۵۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
۱۲ بهمن‌ماه روز آغاز قدرت جمهوری اسلامی ایران است

آیین اعزام فرهنگیان ناحیه یک بهارستان به اردوی راهیان نور با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی امام جمعه بخش گلستان و سرهنگ صمد سلطانی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان بهارستان در گلزار شهدای گلستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی امام جمعه بخش گلستان ضمن اشاره به دلاوری جوانان در جنگ تحمیلی عنوان کرد: اگر شجاعت و دلاوری جوانان کشورمان در زمان هشت سال دفاع مقدس نبود ما باید همچنان شاهد ظلم و ستم به مردمان کشورمان می بودیم و هیچ چیز در اختیار ما نبود بلکه در اختیار آمریکا، انگلیس و کشورهای ستمگر دیگر بود که تنها هدفشان از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی ضمن اشاره به اتفاقات پیش از دهه فجر ادامه داد: امام خمینی(ره) به دلیل قیام علیه ظلم و ستم و عدالت خواهی به کشورهای مختلف تبعید می‌شد و این انگیزه‌ای برای شورشگران حق علیه باطل بود که به کار خود ادامه دهند و حکومت شاهنشاهی را از بین ببرند. شاه و پیروانش در این بین که از دولت‌هایی همچون آمریکا و انگلیس می‌ترسیدند به طرز وحشتناکی شورشگران را زندانی و شکنجه می‌کردند.

همچنین در ادامه سرهنگ صمد سلطانی فرمانده سپاه حضرت ابولفضل(ع) شهرستان بهارستان عنوان کرد: در آغاز ایام‌الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و مردم شریف و همیشه در صحنه میهن عزیزمان تبریک و شادباش عرض می‌نماییم و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی را مسئلت داریم.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: امام، زمانی که به ایران بازگشت، خواست تا به مزار شهدای انقلاب برود که این کار او جمعی از مردم را شوکه کرده بود که امام بدون اینکه استراحت کند و یا به دیدار کس دیگر برود مستقیم به مزار شهدا رفت که غیر از این هم از امام انتظار نمی‌رفت، سرانجام بر روز ۲۲ بهمن ساواک نابود شد و انقلاب اسلامی پیروز و آغاز شد.

خبرنگار دانش‌آموز: رضا فخام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار