نوری در گفت‌وگو با پانا:

بی تفاوتی مدیریت باشگاه صبر نکونام را لبریز کرد

یامگا مهره کلیدی استقلال

تهران (پانا) - پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه بی تفاوتی مدیریت باشگاه صبر نکونام را لبریز کرد، بر لزوم توجه مدیریت باشگاه به تحقق لیست پیشنهادی نکونام تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۴۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
بی تفاوتی مدیریت باشگاه صبر نکونام را لبریز کرد

محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با پانا، در خصوص حواشی حاکم بر این باشگاه، اظهار کرد: «متأسفانه بعد از اینکه استقلال، قهرمان نیم فصل اول لیگ بیست و سوم شد، دامنه حواشی‌ها هم افزایش پیدا کرده است.»

پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به ماجرای برپایی اردوی استقلال در امارات، افزود: «استقلال، تا الآن در فصل نقل و انتقالات به خوبی یارگیری نکرده است و جواد نکونام حق دارد که معترض باشد. زیاد هم بابت این موضوعات مانند لیست پیشنهادی خود برای جذب بازیکنان مورد نیاز استقلال، صبوری کرده است.»

نوری تأکید کرد: «متأسفانه استقلال را به حاشیه بردند و وضعیت حاکم بر این باشگاه در شرایط فعلی خوب نیست. مدیریت باشگاه نسبت به لیست پیشنهادی جواد نکونام بی تفاوت است، نباید چنین رفتاری داشته باشند. این موضوع هم باعث شد، تا صبر جواد نکونام هم لبریز شود. لطمه این بی تفاوتی‌ها به تیم و هواداران خواهد خورد.»

پیشکسوت باشگاه استقلال بیان کرد: «فعلاً مدیریت باشگاه در این رابطه سکوت کرده است، ولی در مجموع باید خواسته جواد نکونام محقق شود.»

نوری در واکنش به مصدومیت "یامگا" و کنار رفتن این بازیکن از ترکیب اصلی استقلال، با تأکید براینکه یامگا مهره کلیدی و بسیار تأثیرگذار در ترکیب تیم بود، گفت: «استقلال جایگزین خوبی نمی‌تواند برای امگا پیدا کند. این موضوع لطمه بزرگی به استقلال وارد کرد. بعید می‌دانم جایگزین خوبی در حد و اندازه یامگا پیدا شود.»

پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به اینکه مدیرعامل باشگاه استقلال باید بیاید و در مورد حواشی‌های پیرامون تیم شفاف‌سازی کند، تصریح کرد: «هواداران، سرمایه‌های اصلی باشگاه و در مجموع فوتبال ایران، از این شرایط نگران هستند.»

نوری اظهار داشت: «مدیریت باشگاه، اقدام به جذب بازیکنالن مورد نظر نکونام کند، تا استقلال با قدرت در نیم فصل دوم بتواند قهرمان لیگ بیست و سوم فوتبال کشور شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار