درویش در جریان انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس:

مانع نفوذ دلالان به باشگاه پرسپولیس هستم

عبدی و هاشمیان گزینه‌های اصلی مربی ایرانی در کادر فنی پرسپولیس

تهران (پانا) - مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه مانع نفوذ دلالان به باشگاه پرسپولیس هستم، از وحید هاشمیان و حسین عبدی به عنوان کمک‌های ایرانی اوسمار در کادر فنی سرخ‌پوشان پایتخت نام برد.

کد مطلب: ۱۴۴۴۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مانع نفوذ دلالان به باشگاه پرسپولیس هستم

رضا درویش در مورد شرایط این روز‌های باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: طی روز‌های اخیر، تمامی شایعات پیرامون باشگاه پرسپولیس ساخته دلالان است، آنها می‌خواهند در باشگاه پرسپولیس نفوذ کنند و من مانع آنها هستم و این حاشیه‌ها را برای پرسپولیس درست می‌کنند.

وی ادامه داد:­ ما پس از اینکه گل محمدی، ادامه نداد و قصد استراحت داشت، گزینه‌های دیگری را بررسی کردیم و با توجه به علاقه هواداران به برانکو با وی وارد مذاکره شدیم، اما به هر حال این مربی دلایلی داشت و به ایران نیامد و پس از بررسی‌های لازم، اوسمار به عنوان سرمربی معرفی شد.

درویش افزود: جمع بندی ما در هیئت مدیره این بود که اوسمار، شناخت خوبی از بازیکنان دارد و تحقیقات ما هم نشان می‌داد که این مربی، علمکرد و انگیزه بالایی دارد و برای اینکه نمی‌خواستیم برای مدیربعدی هزینه ایجاد کنیم، اوسمار را به عنوان سرمربی معرفی کردیم و سوای دلایل فوق، اگر ما بهترین مربی دنیا را هم می‌آوردیم، اگر نتیجه نمی‌گرفت مدعی بود که نیاز به زمان دارد و از طرفی دلال‌ها، با این قضیه مخالف بودند چرا که آنها دنبال سود بیشتر بودند و هضم این اتفاق برای آنها سخت بود و این فضای دلالی حاشیه‌هایی را برای تیم ما بوجود آورد.

مدیر عامل پرسپولیس افزود: ما قصد داریم از یک مربی ایرانی هم در کادر فنی استفاده کنیم، افرادی نظیر وحید هاشمیان و حسین عبدی گزینه‌های خوبی هستند، هنوز با آنها در این مورد صحبت نکردیم، اما هر کدام از عزیزان که بتوانند به پرسپولیس کمک کنند، ما در خدمت آنها هستیم ضمن اینکه سید جلال هم به اردوی تیم اضافه شده است.

وی در مورد اعتراض هواداران به انتخاب سرمربی، گفت: هواداران واقعی از این انتخاب تشکر کردند و آنهایی که معترض هستند، در فضا سازی دلال‌ها قرار دارند و به اعتقاد من، هواداران باید در فضای مطالبه‌گری فعال باشند، اما مطالبه برای چه؟، بازیکن و کادر فنی و غیره بر عهده ماست، اما آیا هواداران در مورد اتفاقات مدیران قبلی هم مطالبه گری کردند؟، مثلاً آیا رفتند ببینند چه کسی باعث شد، ما ۶۵ میلیارد تومان به رادوشوویچ بدهیم و حالا هم به دلیل پرداخت نشدن مالیاتش پنجره ما بسته است؟، ما در مورد بازیکن عبدالکریم حسن را گرفتیم که یکی از بهترین خرید‌های ما محسوب می‌شود یا عیسی آل کثیر که دوست داشت به تیمش برگردد و ۲ بازیکن دیگر هم جذب خواهیم کرد.

درویش ادامه داد: ما پول را قطره چکانی در می‌آوریم، بعد باید این بدهی‌ها را بدهیم، از سال ۷۵ تاکنون مالیات‌ها به قوت خود باقی بود و ما تا سال ۹۶ را تسویه کردیم و در مورد مالیات رادو هم هنوز محاسبه نشده که پرداخت کنیم، اما هواداران چرا در مورد این مسائل مطالبه‌گری نمی‌کنند؟، یحیی خسته شد، رفت و همین روز‌ها شاید من هم تاب نیاورم و بروم، اما هوادار باید بداند که مطالبه‌گری آنها، باید از نفراتی باشد که این اقدامات اشتباه را در پرسپولیس انجام داده اند.

درویش در مورد جذب سرمربی خارجی، گفت: بعضی افراد ادعا می‌کنند ایرانی هستند، اما ما با هرسرمربی مذاکره کردیم موافق بود و فردای آنروز با تماس‌ها و پیام هایشان وی را از آمدن به ایران پشیمان می‌کردند، اینها مدعی هستند که ایرانی اند، ولی منافع خودشان برایشان مهم است و همان دلال‌ها هستند که این حاشیه‌ها را درست می‌کنند.

درویش تأکید کرد: ما بازیکنان را جذب می‌کنیم اردو هم هماهنگ کردیم و تیم در حال تمرین است و ۱۰ بازیکن جوان را هم به همراه تیم اعزام کردیم و همدلی و وفاق خاصی در تیم حکم فرماست و من قاطعانه می‌گویم، هیچ تیمی مثل ما یارگیری نکرده است و در ابتدای فصل کنعانی، ریگی، زاهدی اسد بیگی و غیره بازیکنان قبلی را هم تمدید کردیم.

مدیر عامل پرسپولیس بیان کرد: در مورد هیئت مدیره، ما هم شایعاتی درست کردند، شهریاری ۲ شغله بود و باید از یکی کنار می‌رفت و از صندوق جدا شد و کماکان در پرسپولیس حضور دارد و در مورد حدادی، نیز این اتفاق رخ داد که گفتند از پرسپولیس رفته است، در حالی که ایشان ۱۰ روز قبل نامه‌ای زده بودند که شرایط مهیا نیست و برای حل مشکل پرسپولیس کمک نمی‌کنند و غیره و این نامه ارتباطی به امروز نداشت، اما همین دلال‌ها این نام را منتشر کردند و برای باشگاه حاشیه درست کردند.

درویش اظهار داشت: من با مطالبه‌گری هواداران مشکلی ندارم، اما بروند و بخواهند که چرا پول تامین اجتماعی از حقوق‌ها کم شده است، ولی به سازمان تأمین اجتماعی واریز نشده است، بروند و این مطالبات را از مدیران قبلی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار