مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳ تهران:

جهاد تبیین برنامه‌های محوری دهه فجر در مدارس منطقه ۳ است

تهران(پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳ شهر تهران گفت: محوری ترین و شاخص ترین برنامه‌ای که در اولویت آموزش و پرورش منطقه ۳ قرار دارد نهضت جهاد تبیین در مدارس است.

کد مطلب: ۱۴۴۴۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
جهاد تبیین برنامه‌های محوری دهه فجر در مدارس منطقه ۳ است

سید رضا میرزاده، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳ تهران در کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی ستاد بزرگداشت دهه فجر در آموزش و پرورش منطقه ۳ اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و … در این ایام در کلیه مدارس منطقه برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: محوری‌ترین و شاخص‌ترین برنامه که در اولویت آموزش و پرورش منطقه ۳ در ایام الله دهه مبارک فجر مدنظر است، نهضت جهاد تبیین در مدارس خواهد بود تا از این طریق دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب اسلامی را به مخاطبین نوجوان ارائه کنیم.
مدیر آموزش و پرورش منطقه۳، برگزاری مسابقات و جشنواره‌های مختلف در این ایام را یادآور شد و بیان کرد: اجرای باشکوه و متفاوت برنامه‌های شاد و مفرح برای دانش آموزان در مدارس در دستور کار است.
میرزاده همچنین از افتتاح سالن ورزشی ایران در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این ورزشگاه در حال حاضر آماده بهره برداری است که همزمان با ایام الله دهه فجر در یکی از روزهای این دهه که متعاقبا اعلام می‌شود افتتاح و در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.
مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳ تهران با اشاره به اینکه شعار دهه فجر امسال با عنوان "جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن" نامیده شده، اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با همه توان پای کار آمده‌اند تا ذهن مردم به ویژه نوجوانان این مملکت را که سرمایه اصلی و آتیه این نظام مقدس هستند به انحراف بکشانند.
وی تصریح کرد: امسال وظیفه همه ما سنگین است و باید با تمام توان پای کار بیاییم و رسالت و دین خود را به آرمان‌های امام و شهدا ادا کنیم.
میرزاده از برگزاری نشست‌های جهاد تبیین، جشنواره‌های سرود و تئاتر دانش‌آموزی، نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب، مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و فرهنگیان و مسابقات مختلف فرهنگی، ورزشی و هنری در این ایام خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار