معاون پلیس راهور تهران خبر داد؛

بزرگراه چمران بازگشایی شد؛ ترافیک سنگین در بزرگراه‌های تهران

تهران (پانا) - معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام خبر بازگشایی بزرگراه چمران، وضعیت ترافیکی پایتخت در روز دوشنبه 9 بهمن ماه 1402 را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۴۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
بزرگراه چمران بازگشایی شد؛ ترافیک سنگین در بزرگراه‌های تهران

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ فیروز کشیر معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت : با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز دوشنبه 9 بهمن ماه 1402 از سطح معابر بزرگراههایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین در سطح پایتخت بودیم.

وی ادامه داد: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه شهید خرازی - دهکده، علامه - دهکده، شیخ فضل الله - یادگار، بابایی - روی پل امام علی (ع) و سنگین ودر حال حرکت است.

سرهنگ کشیر گفت: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه زین الدین- شمس آباد، امام علی (ع) - جانبازان و در مقطع بزرگراه شهید سلیمانی و بزرگراه صیاد شیرازی سنگین است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود : انتهای بار ترافیک در بزرگراههای آبشناسان - اشرفی ، همت - بعد از جنت آباد، چمران - نهج البلاغ، یادگار امام (ره ) - شیخ فضل الله و حکیم - پیامبر و ترافیک در این مقاطع سنگین ولی در حال حرکت است.

سرهنگ کشیر بیان کرد: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود : ترافیک امروز از مسیرهای غربی و شرقی به سمت مرکز شهر تهران سنگین می باشد که می طلبد شهروندان گرامی ضمن مدیریت سفرهای خود از ترددهای غیر ضرور در سطح معابر پایتخت خودداری کنند.

سرهنگ کشیر گفت: همان طور که روز گذشته نیز اطلاع رسانی شده بود، دیشب در محدوده بزرگراه شهید چمران از محدوده جنوب به شمال و راست گرد همت غرب به‌دلیل نصب و بارگذاری عرشه پل در این مقطع اعمال محدودیت اعمال صورت گرفته بود که تیم های راهور تهران بزرگ در محل حضور داشتند و دقایقی قبل این اعمال محدودیت با نصب عرشه پل برداشته شد.

وی گفت: این اعمال محدودیت در مسیر شمال به جنوب چمران قبل از همت و همچنین مسیر جنوب به شمال چمران و شرق به غرب شهید همت راستگرد ورودی به چمران شمال محدودیت اعمال شده بود که الان این محدودیت ها برداشته شده و وضعیت ترافیکی در این نقاط به حالت عادی برگشته است و مشکل خاصی نیز وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار