مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

روشنگری و بصیرت افزایی مهمترین رسالت خبرنگاران پانا

زاهدان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت روشنگری و جهاد تبیین یکی از مهم‌ترین رسالت‌های دانش آموز خبرنگاران خبرگزاری پانا است.

کد مطلب: ۱۴۴۴۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
روشنگری و بصیرت افزایی مهمترین رسالت خبرنگاران پانا

حسن بروشکی، مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در نشست صمیمانه با دانش آموز خبرنگاران خبرگزاری پانا، بر ضرورت تبیین چهره حقیقی انقلاب و دستاوردهای نظام تاکید و خاطرنشان کرد: ظرفیت خبرگزاری پانا در حوزه تعلیم و تربیت بی مانند و تاثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: تلاش کنید در سایه همدلی ها و هم افزایی ها، در مجموعه این خبرگزاری شبکه ای گسترده ایجاد کرده و جامعه مخاطب خود را گسترش دهید.

بروشکی در ادامه با اشاره به اهمیت فضای مجازی و رسانه، خاطرنشان کرد: با توجه به زندگی در عصر اینترنت و استفاده روزافزون دانش آموزان از این رسانه تعاملی و از سویی افزایش آسیب های اجتماعی نوپدید فضای مجازی، ارتقای سواد رسانه ای می تواند نقش موثری در کاهش این نوع آسیب ها و استفاده نقادانه و هوشمندانه از اینترنت داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان افزود: موثرترین راه برای کاهش آسیب های اجتماعی نوپدید ناشی از فضای مجازی و رسانه ها،علاوه بر تصویب قوانین، کسب آموزش های تخصصی و امنیتی استفاده از اینترنت و در مجموع، ارتقای سطح سواد رسانه ای است.

بروشکی گفت: تک تک شما، سفیران دستگاه تعلیم و تربیت هستید که می توانید در بین همکلاسی ها نقش آفرینی کرده و مثمرثمر واقع شوید.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: سعی در تولید محتوای مخاطب پسند و باکیفیت داشته باشید تا بتوانید فرآیند اقناع سازی مخاطبان را محقق کرده و در این مسیر از ظرفیت ها و بسترهای گوناگون بویژه تکنولوژی و فناوری های روز بهره‌گیری کنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: انقلاب ما قائم به مردم است و مردم ولی نعمتان نظام و مسئولین هستند.

بروشکی ادامه داد: یکی از رسالت‌های بزرگ حوزه رسانه، تبیین و روشنگری در مقوله مقایسه شرایط قبل و بعد از انقلاب و دستاوردهای نظام است که می تواند در بین آحاد مخاطبان موثر واقع شود.

وی گفت: آینده انقلاب و نظام از آنِ شماست؛ پس عزم و اراده خودتان را برای انجام کارهایی بزرگ و ماندگار بکار ببندید.

دانش آموز خبرنگار: مبینا میر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار