امام جمعه خواف‌:

حضور دانش‌آموزان در اعتکاف بیانگر ارتباط و اتصال نسل جوان‌ با معارف دینی است

خواف (پانا) - امام جمعه شهرستان خواف در جمع معتکفین گفت‌ حضور در مراسم اعتکاف‌ بیان‌کننده این است که نسل جوان ما ارتباط بیشتری با معارف دین دارند و بهتر و بیشتر از گذشته از فضاهای معنوی بهره می‌برند و استفاده می‌کنند.

کد مطلب: ۱۴۴۳۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور دانش‌آموزان در اعتکاف بیانگر ارتباط و اتصال نسل جوان‌ با معارف دینی است

حجت‌الاسلام مظاهری گفت‌: جوانان ما‌، یک نسل پویا هستند؛ نسلی که در مسیر انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند و انقلاب اسلامی هم فضا و بستر را برای این کار معنوی و حضورهای این چنین فراهم کرده‌اند.

وی افزود‌: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات هستیم، ‌این حماسه بزرگ در رابطه با این است که مردم برای حضور در انتخابات تشویق بشوند و همچنین تشکل‌هایی شکل بگیرد‌.

مدیر اداره سازمان تبلیغات نیز گفت‌: یکی از اقداماتی که برای سال‌های بعد باید به طور سریع پیگیری بشود این است که بتوانیم زمان ثبت‌نام را زودتر شروع کنیم‌، زیرا خیلی از دانش آموزان ما از فضای اعتکاف امسال جا ماندند.

حجت الاسلام مصلی خاطرنشان کرد‌: ما در ۱۵ نقطه در سطح شهرستان توانستیم اعتکاف را برگزار کنیم که جمعیت حدود ۱۰۰۰ نفری معتکفین را پوشش دادیم که از این تعداد حدود ۶۰۰ نفر آن‌ها دانش‌آموز بودند و توانستند در مسیر بندگی این سه روز را سر سفره خدا مهمان باشند.

دانش‌آموز‌خبرنگار پانا: عارفه اسماعیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار