میزبانی تهران از مسابقات بین المللی شورین کمپو

تهران (پانا) - مسابقات بین‌المللی شورین کمپو فدراسیون کاراته، با حضور ۷ کشور خارجی، اواخر بهمن در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۴۳۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی تهران از مسابقات بین المللی شورین کمپو

سیدمحمد صالحی رئیس شورین کمپو کاراته با اعلام تهران، میزبان مسابقات بین المللی شورین کمپو، گفت: این پیکار‌ها از ۲۵ بهمن به مدت ۳ روز و با حضور ۱۱۰ ورزشکار خارجی از کشور‌های روسیه، پاکستان، لبنان، نیوزلند، تایلند، عراق و افغانستان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود. کاراته‌کا‌های کشورمان هم در قالب سه تیم منتخب در این رویداد حاضر خواهند شد.

صالحی ادامه داد: حدود یکسال است که برنامه ریزی ویژه برای برگزاری مطلوب و با کیفیت این مسابقات را در دستور کار خود قرار داده‌ایم، تا شاهد یک میزبانی کیفی، متفاوت و در تراز جهانی باشیم.

وی تصریح کرد: این رشته، با دارا بودن ظرفیت لازم و جمعیت قابل توجه، بار‌ها ثابت کرده که شرایط و توانایی کافی برای برگزاری و میزبانی شایسته، از رقابت‌های بین‌المللی را دارد و ان‌شاءالله، این بار هم از این آزمون بزرگ سربلند بیرون خواهیم آمد. معتقدم حضور ۷ تیم خارجی مطرح در این مسابقات، یک فرصت ارزنده برای شناساندن ظرفیت‌های ورزشی کشورمان محسوب می‌شود.

صالحی گفت: بعد از اتمام رقابت‌ها، استاژ فنی و آزمون دان جهانی با مدرسی «کانچو سیفو» رئیس سازمان‌های جهانی شورین کمپو و WKO در محل خانه اختصاصی سبک، برگزار و شرکت کنندگان با آخرین دستاورد‌های فنی این رشته آشنا خواهند شد.

مسئول کمیته مسابقات سبک‌های آزاد فدراسیون کاراته درباره هزینه‌ها و همچنین جوایز این رویداد، افزود: هزینه‌های میلیاردی این مسابقات، را بدون ریالی بودجه دولتی و به کمک حامیان تامین کردیم. در مورد جوایز هم به جز مدال، حکم قهرمانی و دیگر هدایای نفیس، برای تیم‌های برتر جام‌های ویژه‌ای به ارتفاع ۲ متر درنظر گرفته ایم که در مراسم اختتامیه با حضور مسئولان لشکری و کشوری اهداء خواهد شد.

نایب رئیس سازمان لیگ کاراته افزود: از حمایت‌ها و نگاه ویژه مسئولان فدراسیون و از اعضاء هیئت رئیسه و کارگروه برگزاری مسابقات شورین کمپو قدردانی می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار