مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

فضای مدرسه و مجموعه آموزش و پرورش باید بی‌طرفانه در انتخابات صیانت شود

نیشابور (پانا) - معاون مدیر‌کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جلسه مدیران این شهر به دو مناسبت مهم ایام ‌دهه مبارک فجر و انتخابات اشاره و اضافه کرد‌ تمام کاندیداهای انتخاباتی برای ما قابل احترام هستند. تکلیف حقیقی ما شرکت در انتخابات است و تکلیف حقوقی ما نیز کمک در مشارکت، حضور پرشور مردم و صیانت از انتخابات است، لذا فضای مدرسه و مجموعه آموزش و پرورش باید بی‌طرفانه در انتخابات صیانت شود.

کد مطلب: ۱۴۴۳۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
فضای مدرسه و مجموعه آموزش و پرورش باید بی‌طرفانه در انتخابات صیانت شود

سید‌مهدی قاضی خاطرنشان کرد: ما تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیای مدارس و طرح‌ریزی برنامه‌هایی مانند میدان ۱۴ صفر ۲ این موضوع را با نهایت دقت اجرایی کنیم.

وی به مبحث مهم ایام دهه مبارک فجر پرداخت و اظهار کرد: ما باید در حفظ هویت ملی تلاش کنیم همانگونه که شهر تاریخی خیام، عطار، کمال الملک و فضل ابن شاذان مورد توجه است ولی باید به هویت اعتقادی مانند دهه مبارک فجر نیز توجه ویژه شود و رسالت خود را در این دهه به نیکی انجام دهیم.

وی خاطر‌نشان کرد‌: در این مراسمات با مسئولیت‌دهی و نقش‌دهی، باید از ظرفیت و توانمندی تشکیلات دانش‌آموزی و اولیاء استفاده شود‌؛ دانش‌آموزان باید در این زمینه صاحب‌نظر باشند.

وی افزود‌: در واقع موضوع دهه فجر یک مبحث دلی است و باید با نگاه مثبت‌اندیشی، صعود چهل ساله انقلاب، پیشرفت و توفیقات حاصله را برای دانش‌آموزان تشریح کنیم.

خبرنگار پانا: طاها دستجردی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار