معاون پروشی آموزش و پروش هرمزگان:

هدف از میزبانی مسابقه هم‌خوانی قرآن، اثرگذاری محیط قرآنی ایجاد شده توسط شرکت‌کنندگان است

هرمزگان (پانا) - معاون پروشی آموزش و پروش هرمزگان بیان کرد هدف از میزبانی مسابقه هم‌خوانی قرآن، اثرگذاری محیط قرآنی ایجاد شده توسط شرکت‌کنندگان است.

کد مطلب: ۱۴۴۳۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
هدف از میزبانی مسابقه هم‌خوانی قرآن، اثرگذاری محیط قرآنی ایجاد شده توسط شرکت‌کنندگان است

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد مسابقات هم‌خوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی بین‌المللی ویژه قرآن آموزان مراکز دارالقرآن الکریم وزرات آموزش و پرورش در با حضور دختران از ۱۶ استان در بندرعباس افتتاح شد.

محمود غیبی، معاون پرورشی و فرهنگی هرمزگان در گفت‌وگو با پانا گفت: برای مسابقات هم‌خوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی عموما از شهرهایی همچون قم و مشهد خواسته می‌شود تا میزبانی را برعهده بگیرند و جزء محدود دفعاتی است که بندرعباس میزبان مسابقات قرآنی شده و امید داریم در آینده نیز این میزبانی را تجربه کنیم.

غیبی در راستای هدف از میزبان بودن بندرعباس افزود: هدف ما از میزبانی این مسابقه اثرگذاری محیط قرآنی ایجاد شده توسط متسابقین است که موجب رواج سبک زندگی اسلامی ایرانی و آشنایی بیشتر مابقی افراد با قرآن و روش زندگی قرآنی می‌شود. ما با فراهم کردن مجوز های لازم امکان حضور را برای دختران دانش آموز از سراسر کشور و همچنین از کشورهای همسایه ایجاد کرده‌ایم.

غیبی نیز از وجود جوایز نفیسی برای برنده ها و لوح تقدیر برای تمامی شرکت کنندگان این دوره خبر داد.

یکی از شرکنندگان حال و هوای مسابقات را اینگونه توصیف کرد: از خدای مهربان تشکر می کنم به سبب اینکه من و دوستانم را در مسیر قرآن و به خصوص رشته تواشیح قرار داد.

وی تاکید کرد: حال و هوای مسابقات بی‌نظیر است. به خصوص مهمان نوازی بسیار خوب استان هرمزگان. به طور طبیعی قطعا ما استرس و نگرانی زیادی داشتیم اما خدا را شاکریم با اجرای خوب توانستیم تمام نگرانی‌های این چند ماه را از بین ببریم و باری که بر روی دوشمان بود را به راحتی بر زمین بگذاریم و تمام این را مدیون خدای بزرگ هستیم.

یکی دیگر از شرکت کنندگان در مسابقه گفت: زمان قرعه کشی بود، حس استرس و اضطراب به ما دست داده بود؛ الحمدالله اولین نفر نبودیم ولی آنقدر آماده بودیم که هیچ نگرانی بابت کارمان نداشتیم. سومین قرعه به اسم ما بود و وقتی استان ما را صدا زدند با افتخار بلند شدیم و آماده خواندن شدیم. موقع رفتن با غرور و افتخار و شادی به بالا رفتیم و کارمان رو اجرا کردیم و خدا را شکر عالی بود. امیدواریم مقام خوبی کسب کنیم، البته قبل از اجرا نذر امام زمان کردیم که رتبه خوبی بیاوریم و سربلند شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار