امام جمعه بهارستان‌دو:

حضور پُرشور نوجوانان و جوانان در همایش اعتکاف نشانه‌ای از رشد معنویت در جامعه است

بهارستان‌دو (پانا) - امام جمعه بهارستان‌دو در نماز جمعه‌ که در مصلی امام‌ خمینی (ره) بهارستان‌دو برگزار شد، حضور پرشور نوجوانان و جوانان در همایش اعتکاف را نشانه‌ای از رشد معنویت در جامعه و از رویش‌های انقلابی خواند.

کد مطلب: ۱۴۴۳۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور پُرشور نوجوانان و جوانان در همایش اعتکاف نشانه‌ای از رشد معنویت در جامعه است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی امام جمعه بهارستان‌دو با اشاره به وظایف والدین در رابطه با مسائل دینی گفت: یکی از وظایف والدین توجه به نیاز‌های معنوی و تربیت‌ دینی فرزندان و فرا گرفتن آنها با احکام اسلامی است؛ البته این مسئله نسبت به مسئولان نیز صادق است.

وی ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت‌زینب(س) ادامه داد: حضرت زینب(س) نمونه برجسته‌ای از حضور یک زن در مسائل و حوادث تاریخی است، و بزرگی وی به تقوا، صبر، استقامت، تکلیف‌مداری و ولایت‌مداری مشهور است.

حسینی در ادامه صحبت‌های خود زینب(س) را جهاد تبیین دانست و اظهار کرد: زینب (س) شخصیتی است که حقایق کربلا، مظلومیت اهل بیت (ع) و امام حسین(ع) را آشکار ساخت و خباثت و جنایت یزیدان را تبیین کرد؛ لازم به ذکر است که قلم و اصحاب رسانه باید حضرت زینب(س) را الگو خود قرار دهند.

امام جمعه بهارستان‌دو در رابطه با گرامیداشت12بهمن و آغاز دهه فجر تصریح کرد: 12 بهمن آغاز یک حرکت بزرگ و مصداق روشن پیروزی حق بر باطل است، که همچنین تداوم دارد؛ البته ولایت‌ و سازش‌پذیری شرط اصلی تداوم انقلابی است.

وی در پایان صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: حضور پرشور نوجوانان و جوانان در همایش بزرگ معنوی اعتکاف از رویش‌های انقلاب و نشانه‌ای از رشد معنویت در جامعه است که باید قدردان آن بود.

خبرنگاران دانش‌آموز: پارمیدا پرنلو، نیوشا حاتمی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار