‌آزادی ۱۱۰ نفر از محکومان مالی ‌به‌مناسبت میلاد امیرالمؤمنین علی (ع)

مرخصی ۳ روزه به ۳۲۰۰ زندانی

تهران (پانا) - دادستان تهران از فراهم شدن مقدمات آزادی ۱۱۰ نفر از محکومان مالی به‌مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و امام جواد (ع) خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۳۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
‌آزادی ۱۱۰ نفر از محکومان مالی ‌به‌مناسبت میلاد امیرالمؤمنین علی (ع)

به گزارش مرکز رسانه قوه‌ قضائیه، ‌علی صالحی دراین‌باره گفت: به مناسبت میلاد امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام و امام جواد علیه السلام، مقدمات آزادی تعداد ۱۱۰ نفر از محکومین معسر که مستحق مساعدت مالی بودند با پرداخت محکومیت مالی و بخشی هم با گذشت شاکیان خصوصی و همچنین با آورده خانواده زندانیان فراهم شد و در ایام میلاد نور به آغوش خانواده بازگشتند و موجب شادی و شعف خانواده زندانیان شد.

دادستان تهران ادامه داد: همچنین در این راستا پس از شناسایی خانواده‌های زندانیان نیازمند، تعداد ۱۱۰ بسته سبد معیشتی و حمایتی به آن‌ها اهدا شد. در راستای تحکیم بنیاد خانواده و گرامیداشت روز پدر، به تعداد ۳۲۰۰ نفر از زندانیان، غیر از مرتکبین جرائم خاص، خشن و سرقت مرخصی سه روزه اعطا شده است.

فراهم شدن مقدمات آزادی این تعداد زندانی با مشارکت بنیاد بین المللی غدیر، ستاد دیه، انجمن حمایت از زندانیان، خیرین و تلاش اعضاء شورای حل اختلاف مستقر در زندان‌های استان تهران و با نظارت معاونت امور زندان‌های دادسرای عمومی و انقلاب تهران صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار