بهادری جهرمی در جمع خبرنگاران:

تغییرقیمت بنزین در دستور کار نیست

تهران (پانا) - سخنگوی دولت گفت تغییرقیمت بنزین در دستور کار نیست.

کد مطلب: ۱۴۴۲۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
تغییرقیمت بنزین  در دستور کار نیست

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه امروز هیات وزیران به ریاست رئیس جمهور و حضور اعضای محترم دولت برگزار شد. باتوجه به اینکه آقای رئیس جمهور عازم سفر به ترکیه بودند. همراهی جمعی از هیات وزیران جلسه دقایقی پیش به خاتمه رسید و رئیس جمهور با جمعی از هیات وزیران عازم فرودگاه شدند. بنابر پیشنهاد وزارت امور اقتصاد و دارایی و بررسی هایی که در معاونت حقوقی ریاست جمهوری خارجه صورت گرفت، متن لایحه ای به منظور انعقاد موافقت‌نامه دو جانبه در زمینه کمک متقابل اداری در امور گمرکی بین ایران و اندونزی به تصویب هیات وزیران رسید.

سخنگوی دولت گفت: پیشنهاد دیگری که وزارت امور اقتصاد و دارایی تقدیم هیات وزیران کرده است، کاهش بنگاهداری بانک‌ها و کمک به افزایش سرعت در واگذاری انبار و سهام های غیربانکی بانک ها بوده است. شیوه‌نامه‌ای به منظور قیمت گذاری و روش‌های این دارایی ها است که هیات وزیران موافقت کردند.

وی در خصوص سهمیه‌بندی بنزین افزود: ستاد کرونا در ایام کرونا تصمیم گیری هایی کرده بود. باتوجه به تغییراتی که در سفرها صورت گرفته بود، ممنوعیت ترددی بود، به همین دلیل تغییراتی در وضعیت ماه هایی که محاسبه بشود یا ذخیره شود، پیش‌بینی شده بود. ایام کرونا تمام شد و ماه های متعددی از اتمام ایام کرونا گذشت و شرایط وخیم تمام شد، آن ستاد به وضعیت عادی گذشته خود بازگشت. در وضعیت عادی نیز 6 ماه ذخیره می‌شد. تغییر قیمتی در دستور کار نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار