اردوهای راهیان نور فرصتی بی‌بدیل برای آشنایی با فرهنگ‌ ایثار و شهادت است

چناران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش چناران در مراسم اعزام فرهنگیان قطب شهید کلاهدوز ‌به اردوی راهیان نور گفت‌  برگزاری اردوهای راهیان نور و پیشرفت، یک فرصت بی‌بدیل برای آشنایی با فرهنگ‌ ایثار و شهادت است‌.

کد مطلب: ۱۴۴۲۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای راهیان نور فرصتی بی‌بدیل برای آشنایی با فرهنگ‌ ایثار و شهادت است

محسن رهنما ضمن بیان اینکه امروز ما شاهد برگزاری کاری نو با همکاری سازمان بسیج فرهنگیان در کشور بودیم، اظهار کرد: این حرکت نخستین بار در کشور برگزار شد که تلفیقی از راهیان نور و راهیان پیشرفت است و حضور معلمان در این اردوها در انتقال این مفهوم به جامعه خصوصا دانش‌آموزان بسیار موثر است.

وی تعداد افراد اعزامی در قطب شهید کلاهدوز به این سفر را 90 نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد از همکاران فرهنگی متشکل از خواهران و برادران در 2 اتوبوس به این اردو اعزام شدند که در این سفر ضمن بازدید از دستاوردهای انقلاب با شهدای دفاع مقدس نیز ‌تجدید میثاق خواهند کرد.

مدیر آموزش و پرورش چناران افزود: در این اردوی 6 روزه فرهنگیان به مناطق عملیاتی جنوب کشور سفر کرده و ضمن آن از دستاوردهای «مرکز هوا‌فضا» در جنوب کشور نیز دیدن می‌کنند و در صورت ایجاد هماهنگی برنامه بازدید از دستاوردهای استان خوزستان نیز در دستور کار قرار می­‌گیرد.

رهنما در مورد نحوه انتخاب فرهنگیان جهت اعزام به این سفر توضیح داد: فراخوانی توسط کانون بسیج فرهنگیان شهرستان­‌ها داده شد که با همکاری مدیران مدارس شهرستان‌ها و لحاظ کردن معیارهای مقتضی افراد انتخاب شده و جهت اعزام آماده شدند.

مدیر آموزش و پرورش چناران در پایان با بیان اهمیت برگزاری این اردو برای فرهنگیان گفت: ما در نظر داریم پس از بازگشت این افراد جلسات تبیینی بسیاری را در سطح شهرستان‌ هم برای فرهنگیان و هم برای دانش آموزان جهت انتقال دانش، تجربیات و حس و حال حاصل از این سفر داشته تا بتوانیم به تعبیر مقام معظم رهبری گامی در جهت تربیت دانش‌آموز تراز انقلاب برداشته باشیم.

خبرنگار دانش‌آموز‌: فاطمه طایفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار