سلامت مردم و امنیت مسافران اولویت مهم در سفرهای نوروزی است

چناران (پانا) - فرماندار چناران در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر‌ با حضور مهمانان استانی‌ و اعضای ستاد خدمات سفر که در فرمانداری چناران برگزار شد بر لزوم خدمات‌رسانی هر چه بهتر به مسافران و زائران بارگاه ملکوتی رضوی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۴۲۸۹۲
لینک کوتاه کپی شد
سلامت مردم و امنیت مسافران اولویت مهم در سفرهای نوروزی است

محسن مه‌آبادی اظهار کرد: دستگاه‌های ذی‌ربط باید فضا را به گونه‌ای آماده کنند تا مسافران و گردشگران با کمال آرامش و امنیت از ظرفیت‌های موجود در شهرستان چناران به صورت بهینه استفاده کنند.

مه‌آبادی با تأکید بر اهمیت همکاری از دستگاه‌های مرتبط خواست در جهت خدمات هرچه مطلوب‌تر به مهمانان و گردشگران نوروزی همکاری‌های لازم را انجام دهند تا دغدغه‌ای برای حضور این عزیزان در شهرستان نباشد.

مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی نیز با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه رحمت، برکت و مغفرت است، اذعان کرد: افرادی که در این ماه به خاطر عذر و بیماری نمی‌توانند روز بگیرند، حتماً حرمت این ماه را حفظ کنند.

محمدعلی توسلی افزود: با توجه به نزدیک شدن سال جدید و به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائرانی که از نقاط مختلف کشور به خراسان رضوی سفر خواهند کرد، مانور استانی خدمات‌رسانی به مسافران با حضور استاندار از پانزدهم اسفند‌ در مشهد مقدس آغاز خواهد شد که سایر شهرستان‌ها می‌توانند صورت و‌بینار در این مانور شرکت کنند.

‌دبیری ستاد خدمات نوروزی در شهرستان چناران را اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی بر عهده دارد.

خبرنگار: ‌طایفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار