سینما اطلس بم، 20 سال پس از گذشت زلزله افتتاح شد

بم (پانا) - سینما اطلس شهرستان بم با حضور رئیس سازمان سینمایی کشور، استاندار کرمان و جمعی از مدیران و مسئولان استان، در آستانه چهل و پنجمین دهه فجر انقلاب اسلامی، به همت دولت سیزدهم افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۴۴۲۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
سینما اطلس بم، 20 سال پس از گذشت زلزله افتتاح شد

محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی، در آئین افتتاح سینما اطلس شهرستان بم ضمن ابراز خرسندی از اضافه شدن این سالن به چرخه سینماهای کشور گفت: خوشحالم که مردم شهرستان بم برای اولین بار و بعد از 20 سال از گذشت زلزله این شهر صاحب سینما شدند.

رئیس سازمان سینمایی خاطر نشان کرد: در حال حاضر شور و نشاط مخاطبان به سینما بازگشته و منجر به دلگرمی سرمایه گذاران برای توسعه سالن‌های سینما شده است. در این شرایط لازم است به فکر تولید فیلم با شرایط مطلوب و ذائقه مخاطبان با موضوعات و ژانرهای مختلف باشیم.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در این مراسم با تشکر از سرمایه‌گذاران مجموعه تجاری اطلس بم برای افتتاح سینما، گفت: فعالیت‌های تجاری و سینمایی همپوشانی دارد و کمبود سینما در این مجموعه تجاری احساس می‌شد.

فداکار سینما را یک ابزار مهم و غیرقابل جایگزین دانست و اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای سینما طرح مفصلی دارد و کار بزرگی در حال انجام است که امیدواریم تا پایان دولت اتفاقات بزرگی در حوزه سینما رقم بخورد و امیدواریم اتفاق خوبی که در بم افتاد، در شهرهای دیگر نیز رقم بخورد و این عقب‌ماندگی جبران شود.

در پایان این مراسم از دست‌اندرکاران ساخت سینمای بم تجلیل شد.

دانش آموز خبرنگار: مهرشاد رستم پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار