رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش شهر تهران:

راویان دفاع مقدس، پیام‌آوران رشادت‌های فرزندان میهن هستند

تهران (پانا) - رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش شهر تهران، گفت راویان دفاع مقدس، پیام‌آوران رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های دلاورترین فرزندان میهن در عرصه‌های عشق و ایثارند.

کد مطلب: ۱۴۴۲۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
راویان دفاع مقدس، پیام‌آوران رشادت‌های فرزندان میهن هستند

نخستین مرحله از دوره توانمندسازی راویان دفاع مقدس که با حضور موسی صدقی، حسن نجفی، علی حسنی، حسین رضازاده و روح اللّه خسروی به عنوان مدرسان دوره، اساتید روایتگری و یادگاران جبهه و جنگ برگزار شد، یکی از نیازهای روز جامعه، تربیت راویان دفاع مقدس با بهره گیری از روایتگری شاهدان عینی و تشریح وقایع و اتفاقات روزهای سخت و فراموش نشدنی دفاع مقدس به عنوان اسناد و تاریخ شفاهی این مرز و بوم مطرح شد.

سید قاسم قربانپور گنجی، در نخستین مرحله از آموزش های دوره توانمندسازی راویان دفاع مقدس مناطق نوزده گانه آموزش و پرورش شهر تهران، عنوان کرد: با توجه به استقبال خوب دانش آموزان تهرانی از اردوهای راهیان نور و با عنایت به تأکید سید احمد موسوی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران، این دوره آموزشی برای فرهنگیان منتخب و علاقمند تهرانی تدوین و مرحله اول آن اجرایی شد.

وی اضافه کرد: در مرحله نخست این دوره که بصورت یک روزه و در کانون فرهنگی تربیتی شهید مفتح تهران برپا شد، تعداد پنج نفر از فرهنگیان منتخب هر یک از مناطق نوزده گانه آموزش و پرورش شهر تهران دعوت و نام نویسی شدند.

خبرنگار: امجد امیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار