مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ تهران تاکید کرد:
معاونین آموزشی باید مهارتهای پژوهشی خود را افزایش دهند
تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ ضمن تاکید بر نظارت مستمر بر فعالیت های آموزشی مدارس، بر افزایش مهارت های پژوهشی معاونین آموزشی تاکید کرد.
![معاونین آموزشی باید مهارتهای پژوهشی خود را افزایش دهند](https://cdn.pana.ir/thumbnail/MTYwMzllaUVY/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTH7yWkBollx60sAIKXaKdntA,,/MTYwMzllaUVY.jpg)
جلسه هم اندیشی معاونین آموزشی مدارس متوسطه دوره دوم در دبیرستان شاهد معلم و با حضور هادی زمانی نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴، امیرحسین دلخواه؛معاون آموزش متوسطه منطقه برگزار شد.
هادی زمانی نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ با تبیین نقش محوری معاونین آموزشی به عنوان راهبر آموزشی اظهار داشت: «معاونین آموزشی باید در ابتدا مهارتهای پژوهشی خود را توسعه دهند و محور پژوهش مدارس باشند.»
زمانی نژاد در ادامه با تاکید بر نظارت مستمر بر فعالیت های آموزشی مدارس اضافه کرد: «یکی از راهبردهای مهمی که معاونان آموزشی میتوانند برای ایفای نقش نظارتی خود از آن استفاده کنند، نظارت بالینی است و در نظارت بالینی، معاون آموزشی ابتدا اهداف تدریس معلم را شناسایی میکند سپس با مشاهده تدریس معلم، بازخوردهای سازندهای به او ارائه می دهد این بازخوردها باید بر اساس شواهد و مستندات باشد و به معلم کمک کند تا در تدریس خود بهبود ایجاد کند.»
دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی کاظمی
ارسال دیدگاه