معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشان خبر داد:

برگزاری جشن تکلیف برای 3 هزار دانش‌آموز دختر کاشان

اصفهان (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشان گفت جشن تکلیف برای 3 هزار دانش‌آموز دختر در کاشان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۲۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن تکلیف برای 3 هزار دانش‌آموز دختر کاشان

به همت کارشناس اقامه نماز، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشان و با همکاری ستاد اقامه نماز کاشان و میزبانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، حجت الاسلام والمسلمین حسینی مراسم متمرکز جشن فرشته ها در کاشان برگزار شد.

محمد قنبری معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشان ضمن تبریک جشن تکلیف به فرشتگان آسمانی افزود: در این مراسم بیش از 3 هزار دانش آموز دختر پایه ابتدایی که در مصلای کاشان برگزار شد، شرکت کردند. در این مراسم برنامه های متنوعی از قبیل استقبال از دانش آموزان، پذیرایی، اهدای هدیه به همه دانش آموزان، برگزاری مسابقه حضوری، همخوانی سرودهای حماسی، نمایش عروسکی، بیان احکام برگزار شد.

وی تاکید کرد: از اهداف اجرای متمرکز جشن فرشته ها؛ شکوه و حماسی برگزار کردن مراسم و تاثیرگذاری و ماندگاری این مراسم است و اینکه نونهالان با همدیگر در جشن عبادت حضور دارند الهام بخش نماد اجتماعی بودن فریضه نماز است.

قنبری تاکید کرد: برگزاری جشن عبادت فرشته ها یکی از موثرترین و ماندگارترین برنامه های فرهنگی پرورشی است که برای همه دخترها به صورت یک خاطره در ذهن می ماند.

دانش آموزان شرکت کننده در این مراسم به شهید سلیمانی، شهدای مظلوم غزه و شهدای حادثه تروریستی کرمان و دانش آموزان شهید ادای احترام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار