سالاری: میثاق ما در تئاتر کودک و نوجوان و در تئاتر مسجد، خداجویی است

تهران (پانا) - معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: گر یک نوجوان و جوان در اقصی نقاط کشور و روستاها با تئاتر مسجدی شود، همین برای شما دخیره دنیا و آخرت خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۴۲۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
سالاری: میثاق ما در تئاتر کودک و نوجوان و در تئاتر مسجد، خداجویی است

به گزارش روابط عمومی معاونت هنری، محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته در نشست شورای سیاستگذاری جشنواره تئاتر شبستان و اساتید مدرسه تئاتر شبستان در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور حضور یافت.

در این نشست که با همراهی حجت الاسلام و المسلمین کمال الدین خداداده، رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بود، سالاری گفت: من در جلسات متعددی شرکت می کنم، اما این جمع متفاوت از دیگر جمع ها است؛ چراکه جمع همدلی است و ضرورت دارد که تلاش های کانون فرهنگی و هنری مساجد، این رویداد را به روند جریان ساز تبدیل کند.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: برخی از رویدادهای هنری همانند رعد و برقی هستند که چند لحظه یکبار می زنند و بارشی ندارند اما امیدوارم که این رویداد هنری نتیجه و ثمرات بسیاری به همراه داشته باشد و استمرار بیابد.

سالاری ادامه داد: ضرورت دارد ما شاهد آفت جریان روشنفکری در جریان تئاتر مسجد نباشیم و تلاش کنیم که تئاتر حرفه ای را به مساجد ببریم تا مشوقی برای کودکان و نوجوانان باشد که به مسجد بروند.

وی در ادامه ابراز کرد: هدف از برگزاری تئاتر در مسجد جذب کودکان و نوجوانان به مسجد شود.

سالاری از حمایت های معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تئاتر مساجد خبر داد و گفت: میثاق ما در تئاتر کودک و نوجوان و در تئاتر مسجد، خداجویی است همچنانکه در تئاتر بسیج مولفه مقاومت مدنظر است. اگر یک نوجوان و جوان در اقصی نقاط کشور و روستاها با تئاتر مسجدی شود، همین برای شما دخیره دنیا و آخرت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار