معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش‌وپرورش ناحیه ۷ مشهد:

کتابخانه قلب مدرسه است

مشهد (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش‌ و پرورش ناحیه۷ مشهد گفت کتابخانه قلب مدرسه است، درب کتابخانه دروازه یک دنیای تازه است. دنیایی نو با تجربه‌های شگفت‌انگیز و تازه، ملاقات آدم‌های جدید است که باید به هر بهانه دانش آموزان را به سمت کتاب‌خوانی جذب کنیم.

کد مطلب: ۱۴۳۸۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
کتابخانه قلب مدرسه است

احمد سالاری معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش‌وپرورش ناحیه۷ مشهد گفت: اهمیت کتاب و کتابخوانی بر کسی پوشیده نیست و مغز کودک با خواندن به تجسم، تصویرسازی و اکتشاف می‌رسد.

وی ادامه داد: کشور ما کشور کتاب است . تاریخ علمی ایران زمین ، با کتاب خوانان و کتاب نویسان بزرگش از بهترین الگوها، برای حال بهتر همیشه بشر است. ما میراث دار اندیشمندان و دانشمندان بی شماری هستیم که کتاب را و کتاب خوانی را در فرهنگ بشری ، نهادینه کرده است.

سالاری گفت: مدیران مدارس ناحیه ۷مشهد برای اینکه دانش آموزان را علاقمند به کتاب خوانی و مطالعه کنند برنامه ای طراحی کردند که در محیط کتاب خانه محلی بنام کافه کتاب اضافه کنند تا فضای شادی ایجاد شود و بدین وسیله علاقه آنها به کتاب و کتابخوانی بیشتر شود.

احمد سالاری به دانش آموزان در جهت اهمیت کتاب خوانی گفت:اگر قرار است پیشرفت در زندگی هر انسانی زیاد شود حتما مطالعه کتاب را داشته باشد و ما هم باید علاقمندی دانش آموزان را حفظ کنیم تا آنها علاوه بر کتاب های درسی، کتاب‌های دیگر را مطالعه کنند تا سطح فکری بالایی داشته باشند.

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار