به مناسبت اعیاد ماه رجب؛

کودکان و نوجوانان چهار استان به ضیافت کلمات می‌روند

تهران (پانا) - خانه کتاب و ادبیات ایران به مناسبت میلاد باسعادت حضرت امیرالمومنین(ع) و حضرت جوادالائمه(ع) کارگاه‌های کتابخوانی «مهربان‌تر از خورشید، بخشنده‌تر از باران» و کارگاه‌های شعر و داستان «آیینه باران» را در چهار استان خراسان شمالی، همدان، لرستان و خوزستان برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۴۲۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
کودکان و نوجوانان چهار استان به ضیافت کلمات می‌روند

به گزارش روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین امام علی بن ابی‌طالب (ع) و حضرت امام جواد (ع) کارگاه‌های کتابخوانی «مهربان‌تر از خورشید، بخشنده‌تر از باران» ویژه کودکان و نوجوانان و کارگاه‌های شعر و داستان «آیینه باران» ویژه نوجوانان در استان‌های خراسان شمالی، همدان، لرستان و خوزستان برپا می‌شود. برنامه این کارگاه‌ها به شرح زیر است:

خراسان شمالی

عباسعلی سپاهی یونسی، شاعر کودک و نوجوان از ساعت ۱۶ سه‌شنبه (سوم بهمن ۱۴۰۲) در کارگاه یکساعته کتابخوانی «مهربان‌تر از خورشید، بخشنده‌تر از باران» میزبان کودکان و نوجوانان است.وی از ساعت ۱۷ نیز کارگاه شعر «آیینه باران» را ویژه نوجوانان برپا می‌کند. خانواده‌ها می‌توانند برای حضور فرزندان خود در این دو کارگاه در زمان‌های تعیین شده به نشانی بجنورد، خیابان تربیت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، سالن اجتماعات شهید کریمی مراجعه کنند.

همدان

کارگاه‎ کتابخوانی «مهربان‌تر از خورشید، بخشنده‌تر از باران» و کارگاه شعر «آیینه باران» در استان همدان با تدریس مریم زرنشان، شاعر کودک و نوجوان برپا می‌شود. کارگاه نخست از ساعت ۱۰ سه‌شنبه (سوم بهمن ۱۴۰۲) ویژه کودکان و کارگاه دوم از ساعت ۱۰ چهارشنبه (چهارم بهمن ۱۴۰۲) ویژه نوجوانان است.خانواده‌ها برای حضور فرزندان خود در این کارگاه‌ها می‌توانند در زمان‌های تعیین شده به نشانی همدان، میدان آرامگاه بابا طاهر، مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراجعه کنند.

لرستان

اسماعیل الله‌دادی، شاعر کودک و نوجوان روز چهارشنبه (چهارم بهمن ۱۴۰۲) کارگاه کتابخوانی و کارگاه شعر را برای کودکان و نوجوانان برپا می‌کند. کارگاه کتابخوانی «مهربان‌تر از خورشید، بخشنده‌تر از باران» از ساعت ۱۴ آغاز می‌شود که ویژه کودکان و نوجوانان است و کارگاه شعر «آیینه باران» از ساعت ۱۵ که نوجوانان در آن شرکت می‌کنند.علاقه‌مندان برای حضور در این کارگاه‌ها می‌توانند به خرم آباد، میدان ۲۲ بهمن، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، سالن جلسات شهید حیدریان، مراجعه کنند.

خوزستان

خاتون حسنی، شاعر و نویسنده کودک و نوجوان، میزبانی از کودکان و نوجوانان خوزستانی را در کارگاه‌های کتابخوانی «مهربان‌تر از خورشید، بخشنده‌تر از باران» و شعر «آیینه باران» بر عهده دارد. کارگاه اول از ساعت ۱۰ یکشنبه (هشتم بهمن ۱۴۰۲) است و کارگاه دوم از ساعت ۱۴ همین روز. خانواده‌های علاقه‌مند به حضور فرزندان خود در این کارگاه‌ها می‌توانند در زمان‌های تعیین شده در نشانی اهواز، امانیه، خیابان فلسطین، جنب کتابخانه شهید رجایی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان حضور بهم رسانند.

گفتنی است در کارگاه‌های کتابخوانی «مهربان‌تر از خورشید، بخشنده‌تر از باران»، کتاب‌های مژده گل اثر محمود پوروهاب و مجید ملامحمدی معرفی و بررسی می‌شوند. این کتاب‌ها با زبان کودک و نوجوان، به بیان داستان‌هایی از زندگی حضرت امیرالمومنین(ع) و حضرت جوادالائمه(ع) می‌پردازند.

کارگاه‌های کتابخوانی «مهربان‌تر از خورشید، بخشنده‌تر از باران» و کارگاه‌های شعر «آیینه باران» با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های خراسان شمالی، همدان، لرستان و خوزستان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار