رئیس اداره ورزش و جوانان‌ بهارستان:

ما در مقابل کشف استعدادهای بالقوه جوانان، مسئول هستیم

بهارستان یک (پانا) - رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهارستان در نشست بررسی مسائل نخبگان، خود را در مقابل کشف استعدادهای بالقوه جوانان مسئول دانست.

کد مطلب: ۱۴۴۲۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
ما در مقابل کشف استعدادهای بالقوه جوانان، مسئول هستیم

ستار دارابی، رئیس اداره ورزش و جوانان‌ شهرستان‌بهارستان در نشست بررسی مسائل نخبگان بیان کرد: ما باید به خواسته‌ها و نظرات جوانان احترام بگذاریم و دریافتی داشته باشیم از تحصیلات تمامی جوانان کشور بخصوص شهرستان بهارستان، جوانان با‌استعداد زیادی در این منطقه وجود دارند که نیازمند دیده شدن هستند و نیاز دارند که حمایت شوند.

وی همچنین ادامه داد: نقطه قوت‌های بسزایی در این شهرستان وجود دارد و ما باید آنان را شناسایی کنیم به جوانان ارزش دهیم و جوانان را به سوی آینده درخشان هدایت کنیم و در این راه ما باید آنان را برای ادامه دادن تشویق کنیم و به بیانی دیگر به جوانان خودمان انگیزه دهیم و در این راه در کنار جوانان باشیم.

دارابی گفت: جوانان ما برای دیده‌‌شدن نیاز به حمایت و راهنمایی دارند و این هدایت‌ها باید از سوی پدر و مادر باشد که اولین راهنمای جوانان ما هستند و همچنین معلمان هم در این هدایت‌ها نقش بسزایی دارند یک جوان یا از پدر و مادر خودش یا از اطرافیان خودش پیروی می‌کند و با استفاده از آنان راه زندگی خودش رو پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: جوانان ما آمادگی انجام هرکاری را دارند اگر مسئله‌ای باشد جوان آمادگی این را دارد که این مسئله را حل کند و ما باید بدانیم که جوانان خواسته‌ها و نیازهای گوناگونی دارند که بخش کوچکی از آن ورزش است و ما مسئول هستیم که نیازهای جوانان را برایشان فراهم کنیم تا جوانان در راهی که قدم برمی‌دارند موفق شوند و به گونه‌ای برای کشور‌ خود مفید واقع شوند.

ستار دارابی در پایان سخنان خود اظهار کرد: قطعا تمامی جوانان استعداد‌هایی دارند که می‌توانند از آنان بهره‌گیری کنند و به کمک این استعداد‌‌ها به کشور و ملت خود خدمت کنند ما باید استعداد جوانان خودمان را کشف کنیم و آنان را برای بهره‌گیری از آن تشویق کنیم. همچنین در این راه حمایت از جوانان می‌تواند تاثیر بسزایی در رشد آنان داشته باشد.

خبرنگار دانش‌آموز: زهرا قلی‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار