امام جمعه چناران:

زبان مهمترین وسیله ارتباطی انسانها است

چناران (پانا) -امام جمعه چناران درجلسه بصیرتی اخلاق مدیران که به میزبانی اداره صنعت، معدن و تجارت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان چناران برگزار شد گفت: زبان یکی از نعمت هایی است که خداوند به انسان عطا کرده و مهمترین وسیله ارتباطی انسانها به شمار می رود لذا نقش بسیار مهمی در تمدن و فرهنگ ایفا می کند.

کد مطلب: ۱۴۴۲۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
زبان  مهمترین وسیله ارتباطی انسانها است

امام جمعه چناران، مظفر تاجی در جلسه بصیرتی اخلاق مدیران گفت: تمام موجودات در جهان در حال ذکر گفتن هستند و هر یک با زبان خود شکرگذار آفریدگار هستند.

وی با اشاره به ماه رجب به اهمیت و جایگاه این ماه اشاره و گفت: رجب، ماهی است که در آن بندگان و مومنان و ره‌پویان، خود را برای شرکت در مهمانی بزرگ خداوند آماده می‌کنند. ماه زدودن غبار تیرگی از روح و جان، ماه تمرین حضور و توجه بیشتر به معنویات، و ماه بندگی و فرمانبری و در نهایت سرآغاز انس و الفتی جانانه به پروردگار هستی بخش است.

وی افزود: با اشاره به آیات صریح قرآن کریم تمام موجودات کره زمین دارای مرتبه ای هستند که به همین واسطه خداوند را شکرگذاری می‌کنند اما انسانها این تسبیح را درک نمی‌کنند.

امام جمعه چناران خاطرنشان کرد: زبان یکی از نعمت هایی است که خداوند به انسان عطا کرده و مهمترین وسیله ارتباطی انسانها به شمار می رود لذا نقش بسیار مهمی در تمدن و فرهنگ ایفا می کند و باید در این رابطه مراقبت کرد زیرا با زبان ۷۰ گناه را می توان مرتکب شدلذا با غیبت کردن، آبروی فرد به مخاطره می افتد و نباید این گناه کبیره را مرتکب شد

دانش آموز خبرنگار:علیرضا طایفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار